Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czyszczenie wtryskiwacza w silniku benzynowym

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    #21
    Pojec nie pomylilem, napisz moze gdzie jest wieksze prawdopodobienstwo powstania mikropekniec w przeplywie laminarnym czy turbuletnym a moze dokladniej w jakim przedziale liczby Reynoldsa ? (bede wdzieczny :)))
    co ma kawitacja do przeplywu?? :P
    podczas kawitacji przejsciowej wydziela sie duza ilosc energi na skutek 'zanikania' mikropecherzyków co powoduje wydziel energi cieplnej, gwaltowny wzrost cis i powst hydrodynamicznej fali :P

    przeplyw laminarnyy to laminarny czyli uporadkowany;

    Turbu;elnty inaczej BYRZLIWY nastepuje gdy wzrast V przeplywu i skl cieczy porusz sie w spos chaotyczny; ble ble ble powst straty energi na skutek ruchu wirowego (turbulencji) który powoduje powstawanie fali akustycznej :P


    liczna reynoldsaa Re=VR(gestosc)/lepkosc ; gdy Re zost przekroczona to powst warunki dla przpe turbullentnego :p wartosci nie pamietam :p chociaz pisalem z tego exam w czerwcu :P

    BORYS a co jeeszcze wplywa na ciagłosc strumienia cieczy? przypomnij prawo bernulioego, reg hagena poisueulle'a :P

    Skomentuj


      #22
      albo jestes bardzo glodny albo jakas imprezka była bo wcinach troche wyrazow(niedokanczasz)

      Skomentuj


        #23
        jak ja lubie takie wypowiedzi bo to fait sorki dlam nei to dresiarksie a bmw dobre bo bmw rotfl uzasadnij dlaczego?

        zreszta nie wazne ludzie ktorzy sa zainteresowani i w temacie wiedza o co chodzi i jakie poklady leza w silniczka szczegolnie z seri fire
        9 tys same przerobki mnie wyniosly + jakies 3 tys samochodzik

        Skomentuj


          #24
          aryan
          Napisz co dostales z tego egzaminu.
          i-AMP ,i-PSU, i-SMPS, i-KTO TAM WIE CO JESZCZE
          https://www.facebook.com/IAMP-260036317687611/

          Skomentuj


            #25
            zakliczylem :P

            Skomentuj


              #26
              No też mi się zdaje, że uno to auto dla dziadków. Ale nie ten model!! miałem okazję pojeździć takim unem 1.3 TURBO oraz chwilkę pewnym rodzynkiem z silnikiem 1.5 - podobno ten silnik był jedynie we włoskich wersjach. I całkiem całkiem, w turbo nie było deski cyfrowej, ale za to ta razbudowana analog, najbardziej podobał mi się wskaźnik doładowania - tylko niewiem czy było coś nie tak wyregulowane czy co, bo turbo nie powinno tak "wydzierać"( jak się włączało, to było można odczuć i po wciskaniu w fotel ale i wszystkie wskazówki się ożywiały - obroty prękkość doładowanie - wydaje mi się że normalnie to doładowanie powinno być jakieś łagodniejsze). Co prawda nowe silniki fiata nie cieszą się dobrą opinią, ale stare są OK. zarówno do 1.3 jak i do 1.5 podstawą był silniczek z ritmo (niewiem czemu 1.5 było z 92r a wtrysk miało SPI). Teraz w sumie te auta nie robią takiego wrażenia......... ale nie mogę sobie tego wyobraźić, przecież w latach 90 takie auto to było naprawdę coś.

              Łukasz, jakieś 3 miesiące temu widziałem na Ebayu 1.4 Turbo, ale silnik był przełożony do nowej budy (tej chyba z ostatniej serii 4 drzwiowej) a cena nie była wygurowana - coś niecałe 1000 euro (jeszcze by opłaty doszły) i nawet za tą kase bym się pofatygował do niemczech, ale niestety sprawdzałem na mapie i było to strasznie daleko od granicy także gra niewarta świeczki.

              Jeżeli miałbym stawiać na takie starsze autko to właśnie Uno 1.3 Turbo, kadett GSi (16V) lub LANCIA DELTA HF INTEGRALE 4WD wersja Evoluzione 2.0, 16V TURBO bez kata - około 280KM - tylko, że to kosztuje tyle co nowe auta średniej klasy.

              Skomentuj


                #27
                peters ale to nei bedzie nigdy klasyk jasne ze mozesz kupic golfa 1 i przelozyc silnik od git 2 ale czy to bedzie prawdziwy legendarny gti ktorego codzien rano czyscila bys szmatka???

                Skomentuj


                  #28
                  peters coss co piszczy przy turbo to zawór upustowy BOV

                  Skomentuj


                    #29
                    aryan, wiem wiem, ale nie o to chodzi. Qumpel to przywiózł z zagranicy na handel i przyznam, że niebyło ono bardzo zadbane. Chodzi o tu, że turbo jest sterowane i niepowinno odrazu dawać pełnej pary - bo tak jak się jechało to przy włączaniu turbiny strasznie szarpało - tak na moje oko to coś było nie tak z samą turbiną, albo tym co ją steruje. Ale przyznam, że jak się trzymało na obrotach to autko miało już pewien potencjał mocy - tylko spalanie :( 14l i to przy nie aż tak bardzo agresywnej jeździe - no ale coś za coś wkoncu ta moc przy takiej masie jest impomująca :)

                    Skomentuj

                    Czaruję...
                    X