Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Akustyka ---> i co dalej?

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Akustyka ---> i co dalej?

Witam!!!
    Zastanawialem sie czy ten temat umiescic tutaj czy w offtopicu ale ze jest zwiazany z szeroko pojeta akustyka umiescilem go tutaj. Czytajac posty wielu z was wywnioskowalem ze wiekszosc z was konczylo jakies uczelnie o kierunku AKUSTYKA. Ja rowniez jestem studentem akustyki i powoli koncze studia. W zwiazku z tym mam pytanie: czy udalo sie wam znalezc prace w branzy akustycznej a jesli tak to w jakich konkretnie dziedzinach. czy duzo jest ofert dla "dyplomowanych" akustykow? jak i gdzie mozna zaczepic sie w branzy?
    Pozdrawiam

O ile wiem to igod pracuje w branzy akustycznej (zalozyciel strony)

Skomentuj

watpie aby ktos tu konczyl akustyke jak juz cos to elektronike :)
      Ja jestem politolog + informatyk :)

Skomentuj

ja przyszly ginekolog :P

Skomentuj

a ja sie bede opieprzal ;]

Skomentuj

posluze sie cytatem "IDZ NA STUDIA.....BEDZIESZ WYKSZTALCONYM BEZROBOTNYM"

Skomentuj

Zamieszczone przez harman
              posluze sie cytatem "IDZ NA STUDIA.....BEDZIESZ WYKSZTALCONYM BEZROBOTNYM"
              Kompletna bzdura - jest cala masa stanowisk na ktore mimo wiedzy, umiejetnosci etc. bez wyzszego wyksztalcenia nie ma szans. Studia to super sprawa - w kazdym razie dzienne (przynajmniej w moim przypadku tak bylo). Zawsze warto sprobowac, co najwyzej sie nie uda albo nie spodoba.

Skomentuj

Ale i tak cie nie zatrudnia :)

Skomentuj

cysiaczek, strzelasz optymizmem.
                  Przy takim podejsciu to faktycznie mozna od razu walizy spakowac i czekac na ponurego zniwiarza.

Skomentuj

Ale mnie zatrudnia :)

[ Dodano: 2006-02-24, 13:04 ]
                    Studiuje elektrotechnike, akustykow chyba tu za wiele nie ma

Skomentuj

Moj kolega studiujacy chemie tak powiedzial:

Po studiach bede wykladal chemie ....w biedronce.