Witam :)
Pewnego dnia popsuł mi sie matronix i go odesłałem na gwarancje... było to 11 Września w poniedziałek :cool:
No i jak wysłałem tak wysłałem... wzmacniacz doszedł a dziś jest 6 Października i wzmka niema... Ze 2 tygodnie temu Pan Matronix pisał mi ze wzmacniacz mam miec w przyszlym tygodniu... potem w nastepnym tygodniu pisał ze juz wysle go... nastepnie dokładnie w zeszłym tygodniu zapytałem co z moim wzmakiem i powiedzial ze nie pamieta dokladnie czy moj już wysłał ale cześć wzmacniaczy juz wysłał w czwartek a drugą część wyśle w poniedziałek... dziś jest piątek i :lol:
Więc mam pytanko może ktoś ma z forum tutaj matronixa i mogłby mi powiedzieć czy w karcie gwarancyjnej jest napisane w ciągu ilu dni producent powienien uporać się z naprawą.
Dzięki
Pewnego dnia popsuł mi sie matronix i go odesłałem na gwarancje... było to 11 Września w poniedziałek :cool:
No i jak wysłałem tak wysłałem... wzmacniacz doszedł a dziś jest 6 Października i wzmka niema... Ze 2 tygodnie temu Pan Matronix pisał mi ze wzmacniacz mam miec w przyszlym tygodniu... potem w nastepnym tygodniu pisał ze juz wysle go... nastepnie dokładnie w zeszłym tygodniu zapytałem co z moim wzmakiem i powiedzial ze nie pamieta dokladnie czy moj już wysłał ale cześć wzmacniaczy juz wysłał w czwartek a drugą część wyśle w poniedziałek... dziś jest piątek i :lol:
Więc mam pytanko może ktoś ma z forum tutaj matronixa i mogłby mi powiedzieć czy w karcie gwarancyjnej jest napisane w ciągu ilu dni producent powienien uporać się z naprawą.
Dzięki

Skomentuj