Szanowni Państwo,
przedstawiam pierwszą moją konstrukcję na zacnych przetwornikach:
1. Audax TW025A28
2. Usher 8948A
Obudowy wykonane z MDF 18 - klejonego "na kanapkę", oklejone fornirem palisander santos. Fornir pokryty kilkoma warstwami olejowosku Osmo.
Zwrotnica zaprojektowana i wykonana przeze mnie (póki co, z przyczyn obiektywnych, nie zamieszczam schematu).
Obudowa około 20 l netto, wytłumiona filcem i niewielką ilością watoliny, strojona na około 40 Hz.
Jak grają? Całkiem dobrze, ale jak to zwykle bywa coś tam w przyszłości pewnie będę w zwrotnicy poprawiał, bo na niektórych utworach pojawiają się sybilanty, do ktrych nie jestem przyzwyczajony. Wysokie tony nieznacznie wysunięte do przodu, ale ja jestem przyzwyczajony do jedwabnego Morela. Bas jest potężny i zaskakująco nisko schodzi. Średnica bardzo "realna". Co rzuca się w uszy, to świetne kreowanie sceny.
Poniżej kilka fotografii (niestety nie za dobrze odkurzyłem powierzchnię, co niestety widać na zdjęciach)






przedstawiam pierwszą moją konstrukcję na zacnych przetwornikach:
1. Audax TW025A28
2. Usher 8948A
Obudowy wykonane z MDF 18 - klejonego "na kanapkę", oklejone fornirem palisander santos. Fornir pokryty kilkoma warstwami olejowosku Osmo.
Zwrotnica zaprojektowana i wykonana przeze mnie (póki co, z przyczyn obiektywnych, nie zamieszczam schematu).
Obudowa około 20 l netto, wytłumiona filcem i niewielką ilością watoliny, strojona na około 40 Hz.
Jak grają? Całkiem dobrze, ale jak to zwykle bywa coś tam w przyszłości pewnie będę w zwrotnicy poprawiał, bo na niektórych utworach pojawiają się sybilanty, do ktrych nie jestem przyzwyczajony. Wysokie tony nieznacznie wysunięte do przodu, ale ja jestem przyzwyczajony do jedwabnego Morela. Bas jest potężny i zaskakująco nisko schodzi. Średnica bardzo "realna". Co rzuca się w uszy, to świetne kreowanie sceny.
Poniżej kilka fotografii (niestety nie za dobrze odkurzyłem powierzchnię, co niestety widać na zdjęciach)







Skomentuj