pacjent - Citroen berlingo II XTR 2010 - samochód służbowy
przeznaczenie - dla brata , wysokiej klasy dźwięk z mocnym basem, pod muzę każdego rodzaju
sprzet i materiały:
- radio - Clarion DXZ958RMC
- wzmak suba - Helix H1000 ESPRIT
- wzmak frontów- Genesis dm200
- sub - XLS12 830515 @30L closed
- głośniki na front - TEC LS 185, SCAN-SPEAK ILLUMINATOR D3004/660000
- kabel zasilający wzmak suba- 35mm2
- kabel zasilajacy wzmak frontów -21mm2
- kable sygnałowe - Sinuslive CA50
- kable głośnikowe - na wysokie OFC 6N 2x1,5mm z polinka, a na bas jakieś grube skręcane OFC 2x2,5
- kondensator - POWERBASS ACP 1.2
- maty na drzwi - GMS 012, STP SILVER
- drobnica - sinuslive i inne badziewie
dotychczasowa realizacja:
- podłączono dodatkowy przewód 35mm2 pomiedzy (-) akumulatora a punktem masowym w komorze silnika
- położono nowe przewody sygnałowe oraz elektryczne, przygotowano punkt masowy w bagażniku
- położono nowe przewody zasilające do radia
- wytłumiono drzwi przednie oraz zamontowano dystanse. na blachę zewnętrzną drzwi położono dwie warstwy STP SILVER oraz dwie warstwy GMS 012. ponadto na pozostałe blachy od strony wewnętrznej drzwi położono jedną warstwę SPT, następnie duże otwory w drzwiach zamknięto za pomocą włókna szklanego, na co następnie położono warstwę STP SILVER oraz warstwę GMS012. dystanse wykonano ze sklejonych ze sobą czterech warstw MDF19. tapicerkę drzwi pokryto na razie wklejkami z STP SILVER, gdyż zabrakło nam materiału. na wytłumienie pary drzwi przednich wykorzystano w sumie 3,5m2 STP SILVER oraz 2,5m2 GMS012.
- w bagażniku wykonano zabudowę w postaci skrzyni dosuniętej do tylnych siedzeń. taka forma zapewnia szybka konstrukcję, mała ingerencję we wnętrze samochodu oraz łatwą demontowalność w razie potrzeby. skrzynię pokryto tkanina obiciową.
- przeprowadzono pierwsze uruchomienie celem sprawdzenia odporności systemu na zakłócenia - zakłóceń brak!
do wykonania:
-wytłumić drzwi tylne, klapę bagażnika oraz elementy tapicerki. podłogi nie wymagają dodatkowego wytłumienia gdyż pokryte są 10-20cm warstwą materiałów tłumiących pod tapicerką
- zabudowa tweeterów w słupkach
- uruchomienie systemu wentylacji w zabudowie wzmacniaczy
- wykonanie ozdobnego wykończenia zabudowy bagażnika - pleksi, skóra, podświetlenie
- integracja frontu radia z modułem nawigacji
- pomiary systemu, wykonanie filtrów, strojenie
fotki:
schemat:

głośniczki z jednej stajni

bezpieczniki

rozbebeszone wnętrze przy kładzeniu instalacji

przymiarki

drzwi w stanie surowym

stp silver na wszystkich blachach wewnątrz drzwi

gms 012 na blache zewnetrzną

mocna taśma na dużych otworach


otwory pokryte laminatem- docięte na odpowiedni kształt włókno szklane położono na taśmie i nasycono żywicą. w kilku miejscach położono 2 warstwy

warstwa stp silver a na to warstwa gms 012. dystanse zamontowane na śrubach plus silikon

na tapicerkę zabrakło już mat. do dokończenia...

próbne odpalenie systemu. jak to ładnie wykończyć? pomysły?
przeznaczenie - dla brata , wysokiej klasy dźwięk z mocnym basem, pod muzę każdego rodzaju
sprzet i materiały:
- radio - Clarion DXZ958RMC
- wzmak suba - Helix H1000 ESPRIT
- wzmak frontów- Genesis dm200
- sub - XLS12 830515 @30L closed
- głośniki na front - TEC LS 185, SCAN-SPEAK ILLUMINATOR D3004/660000
- kabel zasilający wzmak suba- 35mm2
- kabel zasilajacy wzmak frontów -21mm2
- kable sygnałowe - Sinuslive CA50
- kable głośnikowe - na wysokie OFC 6N 2x1,5mm z polinka, a na bas jakieś grube skręcane OFC 2x2,5
- kondensator - POWERBASS ACP 1.2
- maty na drzwi - GMS 012, STP SILVER
- drobnica - sinuslive i inne badziewie
dotychczasowa realizacja:
- podłączono dodatkowy przewód 35mm2 pomiedzy (-) akumulatora a punktem masowym w komorze silnika
- położono nowe przewody sygnałowe oraz elektryczne, przygotowano punkt masowy w bagażniku
- położono nowe przewody zasilające do radia
- wytłumiono drzwi przednie oraz zamontowano dystanse. na blachę zewnętrzną drzwi położono dwie warstwy STP SILVER oraz dwie warstwy GMS 012. ponadto na pozostałe blachy od strony wewnętrznej drzwi położono jedną warstwę SPT, następnie duże otwory w drzwiach zamknięto za pomocą włókna szklanego, na co następnie położono warstwę STP SILVER oraz warstwę GMS012. dystanse wykonano ze sklejonych ze sobą czterech warstw MDF19. tapicerkę drzwi pokryto na razie wklejkami z STP SILVER, gdyż zabrakło nam materiału. na wytłumienie pary drzwi przednich wykorzystano w sumie 3,5m2 STP SILVER oraz 2,5m2 GMS012.
- w bagażniku wykonano zabudowę w postaci skrzyni dosuniętej do tylnych siedzeń. taka forma zapewnia szybka konstrukcję, mała ingerencję we wnętrze samochodu oraz łatwą demontowalność w razie potrzeby. skrzynię pokryto tkanina obiciową.
- przeprowadzono pierwsze uruchomienie celem sprawdzenia odporności systemu na zakłócenia - zakłóceń brak!
do wykonania:
-wytłumić drzwi tylne, klapę bagażnika oraz elementy tapicerki. podłogi nie wymagają dodatkowego wytłumienia gdyż pokryte są 10-20cm warstwą materiałów tłumiących pod tapicerką
- zabudowa tweeterów w słupkach
- uruchomienie systemu wentylacji w zabudowie wzmacniaczy
- wykonanie ozdobnego wykończenia zabudowy bagażnika - pleksi, skóra, podświetlenie
- integracja frontu radia z modułem nawigacji
- pomiary systemu, wykonanie filtrów, strojenie
fotki:
schemat:

głośniczki z jednej stajni

bezpieczniki

rozbebeszone wnętrze przy kładzeniu instalacji

przymiarki

drzwi w stanie surowym

stp silver na wszystkich blachach wewnątrz drzwi

gms 012 na blache zewnetrzną

mocna taśma na dużych otworach


otwory pokryte laminatem- docięte na odpowiedni kształt włókno szklane położono na taśmie i nasycono żywicą. w kilku miejscach położono 2 warstwy

warstwa stp silver a na to warstwa gms 012. dystanse zamontowane na śrubach plus silikon

na tapicerkę zabrakło już mat. do dokończenia...

próbne odpalenie systemu. jak to ładnie wykończyć? pomysły?

Skomentuj