Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

SUBWOOFER Jaki głośnik i litraż do skrzyni zamkniętej.

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

SUBWOOFER Jaki głośnik i litraż do skrzyni zamkniętej.

Witam wszystkich:)
    Z racji tego, że w dobrej cenie nabyłem wzmacniacz B1.39 ace-bass 400W i braku suba w moim zestawie 5.0 postanowiłem, że być może zrobię coś swojego, tylko problem jest taki, że jestem sporym laikiem w tej sprawie :)
    Sporo czytałem,szukałem projektów(lecz wszystkie z BR) na temat obudowy do subwoofera i sądzę, że najlepszym rozwiązaniem w moim przypadku będzie obudowa zamknięta, pokój ma 12m2 i ma skosy, więc sądzę, że z obudową BR bym miał problem z umieszczeniem go w odpowiednim miejscu ze względu na zawirowania powietrza. chciałbym aby sub robił swoją robotę :flapper: i też nie musi być jak najmniejszy ale również nie był jak szafa
    Tutaj moja prośba:
    =-jaka skrzynia
    =-czym wygłuszyć
    =- no i rodzynek...jaki głośnik (cena do 300zł)
    Zdjęcia wzmacniacza:
    https://diyaudio.pl/i/27056/d310bc1b...1444858481.jpg
    https://diyaudio.pl/i/27056/6ce6b282...1444858481.jpg

Z obudowy zamknietej nie bedziesz mial niskiego basu, a ten jest wymagany w kinie. Poza tym glosnik za 300zl do klozeta w kinie? Nie ma szans.

Zamieszczone przez rafalcy Zobacz posta
    więc sądzę, że z obudową BR bym miał problem z umieszczeniem go w odpowiednim miejscu ze względu na zawirowania powietrza.
    Jakie zawirowania powietrza?

Skomentuj

Sądzę, że ciężko bym miał z miejscem z obudową BR aby nic nie przeszkadzało, chodzi mi o skosy i kształt pokoju. A więcej słucham muzyki na zestawie niż oglądam filmów. To co proponujesz?

Skomentuj

Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
        Poza tym glosnik za 300zl do klozeta w kinie? Nie ma szans.
        chyba ze uzywka w dobrej okazji

Skomentuj

Z obudowy zamknietej nie bedziesz mial niskiego basu, a ten jest wymagany w kinie.
          A dlaczego generalizujesz?