Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jakie kable 2x4mm do kolumn

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Jakie kable 2x4mm do kolumn

Witam
    Potrzebuje pary(2x5m) kabla 2x4mm do kolumn stereo.
    Cena jak w temacie najlepiej w okolicach 20zł/m do około 45zł/m jeżeli było by coś naprawde fajnego.
    Obecnie mam Jamo S708 ale planuję zrobić jakieś DIY w najblizszym czasie.
    Ps. Co sądzicie o np.KLOTZ TWINAX 2x4mm2 około 20zł/m ? warto czy lepiej coś innego/dołożyć?

za 45zł za 1m?? czyli 2x5x45=550zł jak te kable bedą lepiej grały niż moje hdsy to też się na nie piszę:) Nie no miedź to miedź, chyba że czegoś nie wiem albo nie znam się...

Skomentuj

tz. te 45zł za m to absolutna granica:-) najlepiej jak by było w okolicach 20-25zł /1m.
      Uwierz jest różnica między kablem za 1,5/m a nawet 20zł/m to będzie różnica w tej "miedzi" i to słyszalna

Skomentuj

Procab LS40 :P

Skomentuj

Ja niesłysze różnicy* pomiędzy 2,5mm2 voicekraft(zwykle badziewie z elektronicznego) a Procab'em Ls40 (4mm2)...na szczęście...audiovoodoo i siła sugesti adekwatna do wydanej kasy...drogie to gra lepiej a wystarczy aby kabel był na tyle dobry aby nic niedodawał od siebie, przekazywał materiał w takiej formie jak był zrealizowany i tyle. Mam Procaby ls15, ls25, ls40, są fajne i dobre jakościowo i już :wink: reszta to dojenie jelenia.

*słysze natomiast zaj...duża różnice pomiędzy standardowymi mp3(niemam już żadnego bo słuchać się tego nieda) a formatami bezstratnymi więc całkiem głuchy niejestem :wink:

Skomentuj

Jestem tego samego zdania co Michał K. :wink:

Skomentuj

no to mnie przekonaliście:-) zakupiłem właśnie na allegro 10m Procab LS40:-D w ciągu tygodnia powinien u mnie już być.
              Dzięki za pomoc

[ Dodano: 2008-08-02, 01:27 ]
              A tak przy okazji potrzebuje jeszcze jakiegoś dobrego kabla Interkonekt 2xRCA/2xRCA o długości 5m albo 10m. Cena do 200zł .
              Co możecie polecić?