Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kolumny na stxach

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Kolumny na stxach

Witajcie. Po dłuższych zastanowieniach zdecydowałem, iż skonstruuję kolumny. Zaznaczam od razu, że jestem laikiem w tych sprawach, ale nie będę ich sam konstruował. Pomagał będzie mi wujo, który zna się na elektronice... Co do budy myślę, że z tym też nie będzie problemu, ponieważ mam znajomego stolarza :P. A więc koszt, który przeznaczam na to wszystko to 500zł, myślę aby wykorzystać tutaj głośniki firmy STX. Muzyka która będzie grana na tych kolumnach to hiphop,trance,drum and bass + żeby to głośno grało . Proszę Was o wszystkie informacje i sugestie które mogą mi się przydać z góry dzięki. Pomieszczenie w którym to będzie grać to 17m2.

przyda ci się temat o gotowych zwrotnicach w dziale "akustyka" żeby wybrać zestaw głośników. do tego kilka tematów w pierwszej stron tego działu przeczytaj i na pewno będziesz wiedział o co pytać.
    ONKYO TX-SR501E | Monacor SPH165KEP + Vifa XT19

Skomentuj

jest ciekawy zestaw 3 drożny:
      -gdn 22 scx
      -gdm 14 scx
      -gdwk 10 PJ

Skomentuj

Zamieszczone przez takero
        jest ciekawy zestaw 3 drożny:
        -gdn 22 scx
        -gdm 14 scx
        -gdwk 10 PJ
        Myślisz, że zmieszczę się w przedziale cenowym ?:)

Skomentuj

Sprawdź ceny na www.stx.pl - łącznie wychodzi dokładnie 150zł na stronę.
          http://www.stx.pl/index.php?vMenu=2&...vItemDB=itemdb

na zwrotnicę licz 100 zł bez wypasów i na skrzynki starczy.

Skomentuj

Okej. Dzięki za wszystkie informacje, ale poczekam jeszcze z tym, może ktoś zaproponuje inne konstrukcję . A i czy można niskotonowiec jakiś inny wybrać? mocniejszy np. ? Bo zapomniałem dodać o basie by był przyzwoity.( tzn. pod słowem przyzwoity rozumiem głośny ale nie zagłuszający średnich tonów)

Skomentuj

w tej cenie możesz też zrobić coś na 18cm niskośredniotonowcu i kopułce lepszej.