Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pomoc w wyborze sprzętu pod TV,Muzykę, PS3 i PC

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Pomoc w wyborze sprzętu pod TV,Muzykę, PS3 i PC

Witam :)

Mam zamiar w niedługim czasie zakupić sprzęt grający do mojego pokoju (3m x 4m).
    Chciałbym zakupić amplituner + zestaw kolumn + subwoofer + (cos jeszcze jesli potrzeba).
    Zalezy mi przede wszystkim na CZYSTYM DZWIEKU i MOCNYM I CZYSTYM BASSIE.
    Sprzęt chciałbym podłączyć pod telewizor Sony Bravia 46W4000, konsolę PS3 oraz PC.

Słucham każdego rodzaju muzyki, jednak z przewagą trance i hardstyle.
    Sprzęt służyłby do słuchania muzyki, oglądania filmów i grania w gry.

Jeszcze raz powtórzę, ponieważ jest to dla mnie bardzo ważne: zależy mi na bardzo wysokiej jakosci dzwieku oraz bassu.

Interesuje mnie zestaw 5.1.

Na ten sprzęt moglbym przeznaczyc maks 5000zl.

Proszę o wypowiedzi wraz z wytlumaczeniem poniewaz jestem początkujący w tych sprawach.

Pozdrawiam :wink:

to forum raczej odwiedzaja ludzie co sami chca cos wykonac - stad diy w nazwie .
    tak czy siak nic nie zastapi naszego odsluchu. sugerowalbym wizyte w pobliskim sklepie audio i samemu na wlasne uszy posluchac paru zestawow.

Skomentuj

Dzieki za rade, napewno z niej skorzystam, ale tak czy inaczej mam nadzieje ze ktos znajacy sie na rzeczy pomoze mi w dokonaniu wyboru.

Skomentuj

Zamieszczone przez Eidorian
        Proszę o wypowiedzi wraz z wytlumaczeniem
        Oj to moze byc problem bo to nie szkola...
        Troche samodzielnosci nie zaszkodzi.

Proponuje ustzregac sie spzretu media-marketowego. To na poczatek.
        Amplituner - jakies Onkyo, Yamaha, Denon, ew. jakis innny - kwestia dobrego wyboru uwzgledniajac stosunek cena/jakosc.

Kolumny - temat rzeka.

Skomentuj

Na ten sprzęt moglbym przeznaczyc maks 5000zl
          jestes tego pewien? masz tyle kasy w kieszeni/portwelu/na koncie?