Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Małe Głośniczki Do telefonu - jak wykonać ??

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Małe Głośniczki Do telefonu - jak wykonać ??

Witam. Mam ochotę zrobić sobie samemu głośniczki do telefonu(Lg ku990) Chciałbym przeznaczyć na to nie za duże środki a że jestem poczatkujący i Zielony na te tematy to nie mam pojęcia ile moze to wynieść. Chciałbym Aby ktoś kto Np robił takie małe głośniczki mógł podać opis głośników jakie są potrzebne , materiałów oraz instrukcje wykonania tych głośniczków. Głośniczki chciałbym Aby były taki małe Bez podpinania do Prądu. Z góry dzięki

Seba1992, ile masz lat? czy ty wiesz wogole o co pytasz?
    jezeli chcesz dodatkowe glosniki do telefonu to znaczy ze fabryczny glosniczek ci nie wystarcza. nie wystarcza bo albo za cicho albo za waskie pasmo. ale zeby to poprawic potrzeba wiekszych glosnikow + wiecej mocy wiec bez dodatkowego wzmacniacza i jego zasilania sie nie obejdzie

napisz jakie masz doswiadczenie z elektronika i ile masz pieniedzy do dyspozycji

Skomentuj

polecam http://www.allegro.pl/46780_glosniki_zewnetrzne.html
      - łatwiej
      -szybciej
      - mniej problemów i mniejsza awaryjność

Skomentuj

a gdyby zrobić głośnik na jakimś malutkim wzmacniaczu słuchawkowym który by był zasilany bateryjkami :?:

Skomentuj

ale koszta ok stowki beda w tym wypadku jak masz kupowac wszystko...

Skomentuj

stowka to przesada - ale beda napewno zblizone do lepszego zestawu fabrycznego

Skomentuj

hm.. Doświadczenie mam małe . no ale nie wiem ile mogło by to wynieśc.. po to mi te głośniki są potrzebne iż nieraz chciałbym sobie muzyki posłuchać w pomieszczeniach gdzie nie mam dostepu do radia a telefon ma kiepską jakośc dzwięku a głośniki były by lepszym rozwiązaniem.

Skomentuj

a jakby zrobić coś na tych philipsach z allegro?? i zasilić je bezpośrednio z wyjścia słuchawkowego?? lub ewentualnie wzmacniaczem słuchawkowym z forum.mp3store.pl