Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

kolumna 2-drożna

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

kolumna 2-drożna

Witam wszystkich.

Chciał bym zrobić kolumnę 2-drożną na głośnikach STX'a. Jestem początkującym :) i niestety nie wiem jakie będą dobre. Chciał bym zapytać jakie głośniki wybrać, jakie do tego zwrotnice, jaki litraż ma mieć skrzynia?
    Z góry dzięki za pomoc.

Jeśli chodzi o środki to ok 160zł na głośniki i zwrotnice całą resztę materiałów posiadam (deski, kleje, silikon i resztę co potrzebne do budowy)
    kolumna będzie grała w domu, muzyka to głownie club, trance itp. wiec jak najwięcej basu wiem że będzie ciężko za taka kase ale cóż poradzić :)

mari@n potrafisz czytac ze zrozumieniem? Tutaj zamieszcza sie gotowe wlasne konstrukcje, a nie pyta o porady. Zanim napiszesz jakis temat upewnij sie gdzie go napisac.

Skomentuj

sory na forum jestem od niedawna :/ prosił bym moda o przeniesienie do odpowiedniego działu

Skomentuj

Zamieszczone przez mari@n
        Jeśli chodzi o środki to ok 160zł na głośniki i zwrotnice
        za ta kase tego wszystkiego nie kupisz ale tanszych glosnikow nie warto wiec polecam sprawdzony bezkonkurencyjny projekt

GDN 14 SCX + GDWK PJ

http://www.stx.pl/index.php?vMenu=2&...vItemDB=itemdb
        http://www.stx.pl/index.php?vMenu=2&...vItemDB=itemdb
        http://rapidshare.com/files/15005779...N_150___PJ.PDF
        http://rapidshare.com/files/15925242...4_SCX___PJ.PDF

troche wiecej wyjdzie ale warto

kondensatory i terminal kupujesz w STXie razem z glosnikami.
        cewki, rezystory i brakujaca drobnice kupujesz w www.polink.com.pl

Skomentuj

Wielkie dzięki Pawel S. :) tylko trochę mnie dziwi ze mam mnie to kosztować więcej niż 160zł. Pewnie źle napisałem, :p chodzi mi o jedną kolumnę a nie 2 także za te kasę da się chyba jeszcze coś lepszego wykołować ?

Skomentuj

jedną??? :shock: to troche dziwnie... chyba to nie będzie grać...

Skomentuj