Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Szerokopasnowe 10cm

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Szerokopasnowe 10cm

Chciałbym zrobić malutkie kolumienki do laptopa (w akademiku mam bardzo mało miejsc). Objętość max 3l optymalne by było 2l. Pomyślałem, że rozwiązaniem byłoby zastosowanie jakiegoś 10 cm głośnika. Tej wielkości przetworniki to raczej z car-audio. Niestety nie znam się na głośnikach samochodowych. Co polecacie? Cena za parę max. 150 zł. Zależy mi na jakości nie hałasie. Napędzać będę to za pomocą lm3886 (ale raczej niskie napięcie zasilania coś w granicach 2x16V 2x18V bo takie trafa mam nie używane).

arn116 bedzie git :)

Skomentuj

ale do niego trzeba wysokokotny dochodzi zwrotnica itp. dlatego pytam o szerokopasmowy

Skomentuj

lupuss, nie trzeba, pociagnie dosc wysoko zeby to nie razilo jako glosnik do lapka a i basik bedzie. Jak dasz cos co pociagnie bardziej w gore to znow stracisz na dole itd.

Skomentuj

lupuss nie trzeba, dosc wysoko ciagnie jak chcesz to parke za 50zl nowki mam

Skomentuj

Myślałem już wcześniej o tym głośniku. Bez kopułki mi nie pokmini. W sumie mam leżące obłogiem PJ. Jest do tego jakaś zwrotnica? Ktoś tu na forum miał duże ilości arn116. Może jeszcze ma odsprzedać? Tak czy siak wolałbym jakiś szerokopasmowy.

[ Dodano: 2009-06-19, 17:09 ]

Skomentuj

lupuss, wsadzasz ARN 116 w 3-4 litry, do tego dowolna kopolka cieta wysoko tylko kondensatorem + tlumik i bedzie gralo dobrze za rozsadne pieniadze

szerokopasmowki (nie coaxiale o ktorych pewnie myslales) kosztuja ok 100zl/szt wiec rob 2 drogi :P

a temat przenosze do akustyki

Skomentuj

Tak myślałem o coaxialach. Nie, nie będą 3-4 litry tylko 2-3 i nie utne tego samym kondensatorem. W pierwszym poście napisałem, że nie znam się na samochodówkach. Dlatego prosiłbym o wstrzymanie się z poradami na poziomie "komputer świat - ekspert" - jeśli wiecie o co mi chodzi.

Skomentuj

pisz jasniej bo juz nie wiem co w koncu zdecydowales