Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kilka pytań początkującego...

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Kilka pytań początkującego...

jestem początkujący... wręcz raczkujący w konstrukcjach głośnikowych DIY i mam kilka pytań odnośnie konstrukcji. przeczytałem wiele tematów na tym forum dotyczących budowy subwoofera i w większości z nich przewijał się temat budowy wzmacniacza z wbudowanym regulowanym filtrem itd. co zrobić z kolei jeśli chce się zbudować aktywny zestaw 2.1 czyli subwoofer z wbudowanym wzmacniaczem i podziałem, że niskie częstotliwości wysyłane są na woofer a średnie/wysoki przesyłane do satelitek? jak coś takiego zbudować? czy satelity muszą mieć oddzielny wzmacniacz z filtrami/zwrotnicą czy wszystko można zmieścić na płytce wzmacniacza znajdującego się w subie?

Dlaczego te literki takie małe?
    Musisz mieć oddzielne końcówki mocy dla subwoofera i satelitek. Najczęściej robi się to tak, że sygnał puszcza się jednocześnie przedwzmacniacz w subie i przedwzmacniacz przeznaczony dla satelitek i dopiero tam następuje "obrobienie" sygnału. Obcięcie niskich częstotliwości dla satelitek można uzyskać przez wstawienie subsonica w preampie.

Skomentuj

shape, zacznijmy z innej strony - ile masz kasy?
      -co konkretnie chcesz zrobić ?
      jakie pomieszczenie , jakie preferencje muzyczne ?

Skomentuj