Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wysokotonowe do kolumn proszę o pomoc

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

wysokotonowe do kolumn proszę o pomoc

witam

to mój pierwszy pierwszy post na tym forum w dodatku z problemem:/

niedawno kupiłem kolumny HECO interior reflex 20 mkII, niestety głośniki wysokotonowe nie są oryginalne, wsadzone jest tam coś innego nie wiem co, po odkręceniu nie było żadnych oznaczeń.
    czy gdzieś dostanę oryginalne wysokotonowe???

ewentualnie jakie dobrać w zamian??
    kolumny wg tabliczki znamionowej mają 100 [W] mocy nominalnej, impedancja 4 [Ohm]

proszę o pomoc, jestem początkującym i nie mam pojęcia czym je zastąpić, bo na znalezienie oryginałów nie liczę

pozdrawiam

Zamieszczone przez gutek.a4 Zobacz posta
    czy gdzieś dostanę oryginalne wysokotonowe???
    tylko uzywki z demontazu - w zadnym sklepie tego nie kupisz

ewentualnie jakie dobrać w zamian??
    a co jest nie tak z tymi co masz?

Skomentuj

Albo oddaj właścicielowi i poproś o zwrot kasy, w końcu wprowadził Cię w błąd

Skomentuj

...niestety głośniki wysokotonowe nie są oryginalne, wsadzone jest tam coś innego nie wiem co, po odkręceniu nie było żadnych oznaczeń.
        I po tym poznałeś że nie są oryginalne? wiele konstrukcji jest na głośnikach "no name",mogą to być dobre firmowe głośniki ale są nie oznaczane z różnych powodów.

Skomentuj

co jest nie tak z tymi głośnikami?? grają zbyt ostro, przyćmiewają inne zakresy, po prostu źle

to że nie są oryginalne poznałem po wyglądzie nie po braku oznaczeń, jednak z głupoty licytując je nie sprawdziłem jak to wygląda w tym modelu,

sprzedaż czy też oddanie sprzedającemu nie wchodzi w grę

będę obserwował czy pojawią się oryginały jednak to będzie trwało i trwało, natomiast teraz chciałbym zamontować inne ale dobrze dobrane, bo to co jest teraz odbiera przyjemność z słuchania.

jakie są kryteria czym się kierować przy wyborze zamiennika??
          może jakieś przykłady??