Witajcie! Jestem nowy na forum i nie wiem czy dobry dział wybrałem, ale potrzebna mi pomoc w zakupie kina domowego. Założyłem sobie pułap cenowy do 4.000 zł i szukam kina w tym przedziale. Kino głównie będzie używane do oglądania filmów oraz tv, muza raczej rzadziej. Problem w tym, że nie znam się za bardzo na aktualnych trendach, co możecie mi polecić w tej cenie? Liczę na pomoc i rady, pozdro
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Jakie kino kupić? Pomocy!!
Collapse
X
-
Jeśli jesteś na takim etapie z kinem (rozumiem że to twoje pierwsze kino), proponuje najpierw posłuchać sprzętu, przede wszyskim głośników. Generalnie poziom ich wykonania jest na podobnym poziomie ale różnią się znacząco brzmieniem. Możesz posłuchą ich w markecie ze sprzętem, ale niestety stoją na jednej hali.
W tej grupie cenowej Ampli AV pewnie będziesz wybierał pomiędzy Denonem, Onkyo, Yamahą lub ewentualnie Marantzem. Generalnie poziom wykonania jest bardzo zbliżony. Ja wcześniej używałem Onkyo 307 i na początek mogę go polecić, niestety często jest sprzedawany w zestawach z M-Audio których już nie polecam..
Prawdziwa zabawa z kinem zaczyna się od projektora :-) i nad tym proponuje Ci się mocno zastanowić.. choć w tej kwocie będzie cieżko to wszystko zestawić.
Skomentuj
-
Zamieszczone przez przemo-lukas Zobacz postaKino domowe to dość szerokie pojęcie. Chcesz amplituner z dvd i głośnikami 5.1/5.0? Czy może do tego telewizor/projektor? Określ się kolego czy ma to być nowe?
Skomentuj
-
Zamieszczone przez Joseph Zobacz postazamiast dvd rozglądam się za odtwarzaczem blu-ray
Skomentuj
-
Zamieszczone przez Joseph Zobacz postarozglądam się za odtwarzaczem blu-raymarcinsywala.pl
Cambridge Audio Stream Magic 6 | Power Amplifier Class D Hypex 2x Ncore NC2k | T29MF001 + MW16P-4 + 2xTIW 200 XS
Skomentuj
-
W dobie szybkiego internetu, dużych rozdzielczości i pojemnych dysków, oglądać rmvb? Profanacja!
Co do txt, jakby odtwarzacz nie miał txt, możesz użyć konwerterów online z txt na srt.marcinsywala.pl