Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jakie kino kupić? Pomocy!!

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Jakie kino kupić? Pomocy!!

Witajcie! Jestem nowy na forum i nie wiem czy dobry dział wybrałem, ale potrzebna mi pomoc w zakupie kina domowego. Założyłem sobie pułap cenowy do 4.000 zł i szukam kina w tym przedziale. Kino głównie będzie używane do oglądania filmów oraz tv, muza raczej rzadziej. Problem w tym, że nie znam się za bardzo na aktualnych trendach, co możecie mi polecić w tej cenie? Liczę na pomoc i rady, pozdro

W zasadzie nie chodzi o "aktualne trendy", tylko o to, żeby Tobie pasowało. Tylko co? Kino domowe to dość szerokie pojęcie. Chcesz amplituner z dvd i głośnikami 5.1/5.0? Czy może do tego telewizor/projektor? Określ się kolego czy ma to być nowe?

Skomentuj

Jeśli jesteś na takim etapie z kinem (rozumiem że to twoje pierwsze kino), proponuje najpierw posłuchać sprzętu, przede wszyskim głośników. Generalnie poziom ich wykonania jest na podobnym poziomie ale różnią się znacząco brzmieniem. Możesz posłuchą ich w markecie ze sprzętem, ale niestety stoją na jednej hali.

W tej grupie cenowej Ampli AV pewnie będziesz wybierał pomiędzy Denonem, Onkyo, Yamahą lub ewentualnie Marantzem. Generalnie poziom wykonania jest bardzo zbliżony. Ja wcześniej używałem Onkyo 307 i na początek mogę go polecić, niestety często jest sprzedawany w zestawach z M-Audio których już nie polecam..

Prawdziwa zabawa z kinem zaczyna się od projektora :-) i nad tym proponuje Ci się mocno zastanowić.. choć w tej kwocie będzie cieżko to wszystko zestawić.

Skomentuj

quadral quintas 6000 + Onkyo TX-SR578
        lub
        quadral quintas 5000 + jakiś lepszy ampli
        marcinsywala.pl
        Cambridge Audio Stream Magic 6 | Power Amplifier Class D Hypex 2x Ncore NC2k | T29MF001 + MW16P-4 + 2xTIW 200 XS

Skomentuj

Ploter ma kino na handel, także można się nim zainteresować.

Skomentuj

Zamieszczone przez przemo-lukas Zobacz posta