Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Subwoofer do pomieszczenia 60m2 jako uzupełnienie do 2,5way.

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Subwoofer do pomieszczenia 60m2 jako uzupełnienie do 2,5way.

Jako że apetyt na sprzęt audio rośnie przyszła pora na kolejną konstrukcję DIY :) Odsłuchy kolumn 2,5way wykazują pewne niedobory najniższych rejestrów, stąd pomysł na dołożenie aktywnego wooferka.
    Nie mam doświadczenia jakiej mocy/wielkości powinien być do pomieszczenia 60m2 (dokładniej salon 40m2 + otwarta kuchnia ok 10m2 + otwarty przedsionek ok 10m2)
    Mam do dyspozycji miejsce w które mogę wcisnąć obudowę o max wymiarach głębokość 40cm, wysokość 33cm, szerokość 40-50cm. Daje to objętość wewnętrzną max ~50l.
    Zastanawiałem się nad głośnikiem GDN-30-500-4-AP ale z info stx-a już nie będzie dostępny. Co mogli byście zaproponować do takiej konstrukcji ??

Na głośnik jestem w stanie przeznaczyć c/a 300pln, może ciut więcej jeśli będzie to uzasadnione.

może gdn 30/120/1?

Skomentuj

Zamieszczone przez wojak737 Zobacz posta
      gdn 30/120/1?
      Ten tonsil to raczej slabizna, a tu jeszcze 60 metrow do naglosnienia...

Skomentuj

Zamieszczone przez wojak737 Zobacz posta
        może gdn 30/120/1?
        Z opisów jakie znalazłem wymaga obudowy przynajmniej 70l a to nie przejdzie.

Zamieszczone przez Pogromca mitow Zobacz posta
        Dyskoteki nie planuje :) ale mam pewien niedosyt.

Czy są jakieś przeciwwskazania żeby zastosować samochodowy głośnik SW.STX.12.2.500.2x4.F.S.PP ?? Według opisów zadowala się stosunkowo niewielką obudową.

Skomentuj

Z reguly wlasnie glosniki samochodowe projektowane sa tak, aby zadowalaly sie nieduza obudowa, nastepnie taka obudowa umieszczana jest w bagazniku, gdzie panuja inne warunki niz w duzym pomieszczeniu. Teoretycznie wiec glosnik samochodowy moze jak najbardziej grac w duzym pokoju ale jak sonicznie bedzie to wygladac, to niewiadomo.