Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wzmak do monitorów do ok. 400zł

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Wzmak do monitorów do ok. 400zł

Witam
    Proszę o pomoc w wyborze wzmacniacza do monitorów (MX-140). Kwota to ok 400zł max. 500 z przesyłką.
    Obecnie jest wzmak Unitra WS315 i cd sony CDP-XE270 a to chyba najniższa półka. Nie znam się na wzmacniaczach domowych i nie wiem co wybrać. Znam sie na sprzętach car-audio i jak nic nie będzie sensownego to wsadzę jakąś samochodówkę na zasilaczu od kompa.
    Na aledrogo jest spory wybór ale dla mnie to jeszcze gorzej. Chciałbym coś, co jakościowo będzie możliwie najlepsze.
    A może warto kupić coś tańszego ok.200 i oddać komuś do małego tuningu- tutaj myślałem o Koda 261? Albo ktoś ma już deczko poprawionego.
    Dzięki z góry za podpowiedź.
    Pozdr

Temat wielokrotnie wałkowany...

Yamaha AX-700 lub Sony TA-F550ES
    marcinsywala.pl
    Cambridge Audio Stream Magic 6 | Power Amplifier Class D Hypex 2x Ncore NC2k | T29MF001 + MW16P-4 + 2xTIW 200 XS

Skomentuj

Wyszukiwanie nie boli a przynosi efekty
      http://www.diyaudio.pl/showthread.ph...l=1#post306128
      Zamieszczone przez hermes Zobacz posta
      Yamaha AX-700 lub Sony TA-F550ES
      Tego raczej do 400 zł nie upoluje (chyba że będzie miał dużo szczęścia)
      Niestety jeżeli o jakiś wzmacniaczach robi się głośniej na forach to ceny na allegro dziwnie idą do góry:(
      Tu jest coś ciekawego:
      http://allegro.pl/sony-ta-f-590-es-t...204733378.html
      Last edited by Kubik87; 13.03.2012, 16:34.

Skomentuj

Sorki że znowu takie pytanie "wzmak do ..." ale czytam to forum dosyć często i przewija się taka ilość sprzetu i propozyczji że szok. Dla mnie wystarczy jak ktoś, kto miał do czynienia z kilkunastoma wzmacniaczami i miał możliowość odłuchy kliknie jeden dwa modele. Na tym się skupię i nie będę szukał sprzetu pół roku.
        Dzięki wielkie za te podane. Dla mnie styknie.