Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Repliki Heco Argon 50

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Repliki Heco Argon 50

Witajcie,
    Jakiś czas temu kupiłem repliki kolumn Heco Argon 50 i niestety jedyną ich zaletą jest niestety jedynie wygląd i cena. Ktoś naprawdę się przyłożył - gdyby nie informacja od sprzedającego raczej bym się nie domyślił, że to nie jest fabryczna robota. Skrzynie są naprawdę wiernie odwzorowane i wyglądają rewelacyjnie. Są solidne i ciężkie. Niestety z walorami akustycznymi nie jest już tak kolorowo.

Konstrukcja oparta była na głośnikach
    średniotonowe Alphard WH651H81
    niskotonowe Alphard LW65H81
    wysokonowe GDWK 10/80
    zwrotnica to Janbo system A-3W-01 260/3200Hz

Dodatkowo coś z tym zestawem jest nie tak bo załatwiły mi już drugi wzmacniacz - nie znam się na tym - jeden kanał zaczął grać bardzo cicho. Efekty w obu wzmacniaczach takie same. Szkoda tylko, że wcześniej nie wpadłem na to, że to wina kolumn :( - przy okazji może wiecie co mogło paść?

Tak czy inaczej to nie jestem zadowolony z dźwięku. Zupełny brak basu i ogólnie grają bardzo płytko.

Czy moglibyście mi, laikowi, polecić jakieś głośniki do tej konstrukcji? Czy zwrotnice też musiałbym zmieniać? Jak sprawdzić co powoduje zwarcie i psuje wzmacniacze?

Pewnie potrzebne są dane co do konstrukcji. Wymiary 24x105x107cm. Jest w całości wykonana z HDF, ciężka -ok 28kg szt. Dwukomorowa z BF. Wygłuszona w całości. Jeśli jest taka potrzeba to pomierzę pojemności (ogólnie zaraz pod głośnikiem średniotonowym jest tłyta dzieląca komory; jest pod kątem i wznosi się ku tyłowi. Zdjęcia zaczerpnięte z neta ale moje wyglądają identycznie

Czytałem, że to ma znaczenie
    - wzmacniacz Denon DN-A100
    - pokój 22m kw
    - muzyka której słucham to głównie Rock

Co do wymagań to nie mam audiofilskiego ucha. Wystarczy, że będzie grać czysto, soczyście i z dynamicznym głębokim basem.

Mam nadzieję, że pomożecie.
    Pozdrawiam