Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jakie kolumny DIY do wzmacniacza Yamaha a-720? Visaton sc10n + ... ?

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Jakie kolumny DIY do wzmacniacza Yamaha a-720? Visaton sc10n + ... ?

Witam,
    Na sam początek chcę nadmienić, że przeszukiwałem to forum w dziale z gotowymi projektami, ale dużo z nich jest albo za droga, albo głośniki mają za dużą moc (wg mnie :P ) i nie mogę się zdecydować.
    Chciałbym zrobić kolumny do wzmacniacza Yamaha a-720. Problem w tym, że nie wiem jakie kolumny będą najlepsze do tego, po prostu nie znam się dostatecznie na tym.
    Do wydania mam około ~400-500zł, z tym, że mam kupione (i trzeba od tej kwoty odjąć już koszta tego) 2x visaton sc10n i wykonaną gotową obudowę do nich z tego projektu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic480169.html Problem tego projektu polega na tym, że głośnik ARN nie jest już w sprzedaży :( Ze względu na to że kolumny ze starego projektu podobają mi się, chcę zrobić podobną obudowę, ale z innymi głośnikami w środku. Tylko jakimi?
    Dobrych kolumn za tą kwotę raczej nie da się kupić, więc proszę o jakieś DIY. Dodatkowo chciałbym się czegoś przez to nauczyć.
    Dwie kolumny mają grać w pokoju ~10m^2 muzykę klubową (techno, house) lub rockową/metal. Zależy mi na niskim, głębokim basie, wyczuwalnym na ciele.
    Mam nadzieję, że te informacje pomogą Wam.
    Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam!

PS. Może coś na styl diory polaris 180/200? Chciałbym mieć 3 głośniki w kolumnie lub oczywiście więcej jak w polarisach :)
    Last edited by bater; 05.03.2014, 08:09.

Podstawowe pytanie.
    Potrafisz zaprojektować zwrotnice , lub czy ktoś będzie w stanie zaprojektować zwrotnicę ?
    Jeśli nie to jedyna opcja - bazowanie na gotowych konstrukcjach . Gotowe konstrukcje z reguły są na głośnikach które nie są już dostępne w sprzedaży .