Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy HI-FI - Anglia

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Nowy HI-FI - Anglia

Witam jestem nowy na forum więc z góry przepraszam.
    Szykuje się na kupno jakiegoś sprzętu HI-FI do pokoju 15m2 (w przyszłości przeprowadzka do 22-5m2) mój budżet wynosi 2000 zł. Niestety mieszam poza granicą a dokładniej w Anglii.
    Od razu chce powiedzieć że jestem laikiem jeśli chodzi o tego typu sprawy, nie mam specjalnie sprzętu żeby zrobić sobie samemu w domu kolumny etc. Więc niestety ale to chyba odpada.
    Myślałem coś nad pokrojem STX OIOM który mi się na prawde podoba. Fakt nie znajdzie się nigdzie takiego na sprzedaż a samemu raczej owego nie skroje do tego limituje mnie możliwość rzeczy tylko i wyłącznie na terenie Anglii. (ewentualnie transport PL-UK)
    Jestem fanem DubStepu oraz HardStyle, Zależy mi na 2 kolumnach oraz amplitunerze chodzi głównie o bass na niskich poziomach głośności a do tego dobre brzmienie.
    Dziękuje.

W Anglii jest dostępnych sporo głośników na Ebay, gotowych kolumn też.
    Nic nie stoi na przeszkodzie wysłania z Polski paczki do Anglii jeśli kupiłbyś DIY od kogoś z forum.

Skomentuj

2x up przepraszam w takim razie prosze o przeniesienie do odpowiedniego.
      Up z checia, troche przemyslalem sprawe i zobaczymy bo jesli dam rade zbudowac kolumny to raczej glosniki kupie na stx a z podlaczeniem raczej wiekszego problemu nie bedzie. Przy okazji czlowiek sie czego nowego nauczy

Skomentuj

Tak tylko nie proponuj bezpośrednio STXowi wysyłki do UK bo nawet w Polsce paczki ledwo docierają w całości
        Jak będziesz budował sam to mam namiar na dobrego człowieka w UK jeśli chodzi o MDF, wysyłkowo można zamówić dowolne wymiary.
        Last edited by Rfck; 03.06.2014, 15:38.

Skomentuj

Jak lubisz takie klimaty to moze poszukaj jakis starych quadrali albo ATL?
          Kolumny kupisz w stanie idealnym w tej kasie a przetworniki vifki ładnie zagraja.

Skomentuj