Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Co to za przetworniki?

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Co to za przetworniki?

Witam
    Nie wiem czy piszę w odpowiednim dziale, jeżeli nie to proszę o wyrozumiałość, bo jestem tu początkującym.
    Chciałbym się zapytać Szanownych Forumowiczów, czy jest możliwość rozpoznania przetworników tylko po ich wyglądzie? Zakupiłem ostatnio kolumny DIY i sprzedawca twierdził,że głośniki są takiego to, a takiego producenta (celowo nie podaję jakiego,żeby niczego nie sugerować) jednak nie ma na nich w zasadzie żadnych danych, naklejek itp. Załączam kilka fotek, jeżeli ktoś zetknął się z podobnym przetwornikami, to serdecznie proszę o pomoc, ewentualnie czy te głośniki wyglądają na solidne. Oczywiście napiszę, kto niby jest producentem tych przetworników, ale później :)
    Pozdrawiam
    Last edited by wlod55; 03.02.2015, 09:52.

Wysokotonówka przypomina Morela CAT 298
    Midbas też wygląda Morelowato... (chyba że to inny głośnik, ale po przyklejeniu większej kopułki przeciwpyłowej miał go przypominać).
    Last edited by marian; 03.02.2015, 10:04.

Skomentuj

Pokaz tył wysokotonwki

Ale mi tez wyglada to na Morela

Co to za kolumna?
      Juz mi sie nie chce...

Skomentuj

Dziękuję za pierwsze podpowiedzi.
        Kolumny są DIY, podobno na bardzo dobrych przetwornikach, ale nie daję mi spokoju, to że na głośnikach nic nie pisze i chyba zaczynam mieć słuszne podejrzenia...
        Dołączam zdjęcia tyłu wysokotonowca i całej kolumny.
        Kolumna jest w systemie TL

Skomentuj

Wrzucam fotkę mojego MDT29, może pomoże:

Wiem, że CAT298 ma większy front, ale na zdjęciu kopułka wydaje się być sporo mniejsza.

edit. Tył jest kompletnie inny niż w 298.

https://www.google.com/search?q=more...w=1280&bih=689
          Last edited by David853; 03.02.2015, 12:38.

Skomentuj

Woofery to chyba jednak nie dynie.

Skomentuj

Chyba nie morel
              Juz mi sie nie chce...

Skomentuj

Sorki mialo być morel