Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Monacor SPH-250ke do zamkniętej czy zagra?

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Monacor SPH-250ke do zamkniętej czy zagra?

qtc 0,7 qts 0,41 fs 23 Vas 204 qes 0,45 ebp 51
    DIY objętość 106 strojenie 39 liczone na piechtę z grubsza (bez wytłumień).
    -czy dobrze policzyłem
    -czy jeśli fmax dla niego ma 3khz to czy drugi głośnik ma mieć 3khz fmin (dwudrożna).
    nie chcę utopić kasy a jestem trochę zielony w temacie.
    aha i czy relacja rms wzmacniacza 80W dla rms gł 100W jest ok?
    za każdą wskazówkę serdeczne dzięki.

Głośnik raczej do br i raczej do konstrukcji 3 drożnej.

Skomentuj

Glosnik basowy do obudowy zamknietej lub linii transmisyjnej. Zadnego dwudroznego zestawu z tego nie bedzie.

Skomentuj

skoro tak to już nie wiem. sprawdziłem kilka monacorów w tej średnicy i ten miał najniższy parametr ebp i najwyższy qts. gdzies wyczytałem ze to istotne. obudowę chcę zrobić zamkniętą - 3 drożna od biedy by też mogła być.

Skomentuj

No to jak ma byc zamknieta, to pasuje.

Skomentuj

w sieci można kupić projekt właśnie na Monacor SPH-250KE a góra i środek to SPH-102KEP, DT-254. tylko to pewnie nie jest pod zamkniętą,a ja się uparłem na zamkniętą bo to bezpieczniejsze z moją "wiedzą".
            SPH-250KE ma 3khz.
            SPH-102KEP - fmax 10 fs 95hz w karcie produktu nie ma zaleceń podziału.
            DT-254 - fmax 22khz fs 900hz zalecana częst. podziału (12dB) 2khz.
            I teraz jaka zwrotnica??? robić czy gotowca kupić.

Skomentuj

Jak jest gotowy projekt to buduj jak w projekcie.

Skomentuj

jutro kupię ten skrypt ale czuję ze to nie jest oz.
                monacor sprzedaje zwrotnice
                650/6 000Hz za 75zł
                800/4 500Hz za 126
                700/3 500Hz za 336 (400W)
                czy zalecana f podziału 2khz w wysokotonowym oznacza ze ww. zwrotnice nie są najlepszym pomysłem?
                Last edited by k-k-m; 11.04.2016, 21:29.