Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jakies propozycje na monitory w TL

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Jakies propozycje na monitory w TL

Witam,
    Panowie po dlugiej nieobecnosci...
    po niedosycie dzwieku z

(*miniaturnka zewnetrzny odnosnik...podobno rozmiar za duzy na tutejszy zalacznik - ok 5mb)

STX W.18.200.8.MCX + peerless DX20BF00-08 - by Pawel,
    wpadlem na pomysl wykonania jakiegos gotowego projektu na TL ale w monitorze.
    Po przeprowadzce - spadlem z deszczu pod rynne hehe, z 10 m2 dostalem dla siebie 9m2,
    rozwazam na powaznie Monitory ala PMC na Fountekach-HEBAN Mariana,
    lecz jestem laikiem jesli chodzi o wstegowce.
    W marcu bede miec troche czasu chce ruszyc z tematem, czy ktos cos moze polecic?

Oczekiwania:
    Cos innego niz obecny zestaw
    Warunek:
    Ujscie tunelu albo z przodu albo od gory
    Finanse:
    +/- 500/szt
    Last edited by euphonic; 24.12.2017, 10:52.

Zamieszczone przez euphonic Zobacz posta
    (*miniaturnka zewnetrzny odnosnik...podobno rozmiar za duzy na tutejszy zalacznik - ok 5mb)
    https://diyaudio.pl/showthread.php/2...ch-DIYaudio-pl
    Asustor AS-5002T z MPD + konwerter USB .3lite + DAC PCM1704 by olog + autorskie PRE z PVC + Monobloki Ravlus Amplifilo + kolumny Tatami Audio Hudba

Skomentuj

Zamieszczone przez euphonic Zobacz posta
      rozwazam na powaznie Monitory ala PMC na Fountekach-HEBAN Mariana
      Te obudowy to zwykły BR, tylko wyglądają jak TL-ki PMC.

Skomentuj

Według mnie W 9m2 takie małe monitory na max 18 cm wooferku miały by sens ale musisz być świadom konkretnego podbcia niskich tonów w okolicy 50 Hz jeśli Ci to nie przeszkadza i lubisz to projektuj śmiało lecz łatwo nie będzie :)
        Last edited by kokoelloko; 24.12.2017, 13:51.

Skomentuj

Nie widzialem zadnego projektu monitorow TL, ale pewnie gdzies by sie dokopal...

Skomentuj