Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

SB17NBAC35-8 plus sb26adc-c000-4 Coś poszło nie tak

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

SB17NBAC35-8 plus sb26adc-c000-4 Coś poszło nie tak

Zamontowałem zwrotnicę z projektu borysa i dzwięk mnie nie zadowala. Wcześniej słuchałem z samego głośnika nisko-średniotonowego i ten głośnik bardzo mi się podoba. Poza fajnym basem ma też szczegółową średnicę i nawet wydobywa wysokie tony. Po zmontowaniu zwrotnicy i podłączeniu sb26 dzwięk jest mniej ciekawy jak z samego sb17 :) Jestem dopiero początkujący ale czy to normalne że po podłączeniu głośnika wysokotonowego np. przez kondensator jego dzwięk aż tak się psuje? Mam też jeden głośnik wysokotonowy magnata i kiedy go podłączam przez kondensator to nadal gra podobnie niż przed filtrowaniem nie tak jak w przypadku sb26 gdzie dzwięk się przycisza i pogarsza. Może z moim głośnikiem jest coś nie tak?

Hmm...
    zwrotnicę masz dobrze polutowaną? Wszystko dobrze podłączyłeś?
    Ten 17NBAC ma dość mocne grzebienie zaczynające się od 7kHz i sięgające 15dB ponad pasmo użytkowe, dlatego "gra" wysokimi bez zwrotnicy.
    "Pomiary są użytecznym narzędziem, ale nie pozwól stać się ich niewolnikiem" - Siegfried Linkwitz
    JMA RQ900 [WF223+MR16+D2905/9700] • Atoll IN300 • Arcam CDS27 • Arcam irDAC • Onkyo NS-6170

Skomentuj

Który to projekt Borysa ? Owszem znalazłem projekt ale z SB15 ....

https://diyaudio.pl/showthread.php/2...sb26adc-c000-4

Skomentuj