ja mam podobne zalozenia tylko ze chcialbym wydac 200zl,ale wiesz co, cos mi sie wydaje ze i tutaj sredniej klasy niema,tak wiec albo stx za stowe albo Hertz za pińcet.
Tobie moze Es250podejdzie, kosztuje 350zł.Nic innego chyba 200W w tej klasie nie wytrzyma
bleee
Ja sie wkorzylem,teraz zrobie sobie suba na 32 stx-a zamkne go w 35ltr zeby nie dudnilo,a jak bede mial kase kiedys to zainwestuje w Hertza!!
Z gowna bata nie upleciesz.
[ Dodano: 2005-05-12, 13:40 ]
Raz ze autem zbyt czesto nie jezdze,dwa ze jest tam radio Jvc kx fcostam jeszcze kaseciak,do tego z przodu podszyba 10cm glosniczki pioneera za stowe.Po co mi Hertz,jestyem mlody,narazie musze sobie pobuczeć,bo z moca ok 200RMS-u ni epowinno być problemu!!!
no i ja nie mam co dodać.
panowie powiedzieli o mds 08 i popieram w pełni.
zacny głośnik
tani
klasa: średnia
moc własnie potrzebna około 200w rms
dla mnie ideał.
Ok widze,że więcej propozycji nie padło więc rozumiem,że w tej klasie cenowej MDS nie ma konkurenta.
Teraz jeszcze jaka jest wymagana obudowa do niego? Gdzieś czytałem,że wystarczy nawet 18 litrów.
według mnie głośnik jest bezkonkurencyjny ale to tylko moje indywidualne odczucie i jesli mam coś poradzić to chyba dobrze jest go posłuchać.. a nuż sie nie spodoba? to jest głośnik to słuchania a nie do łupania.
oczywiście że wystarczy do niego 18l.
optymaklnie bedzie: IT MDS 08 skrzyneczka 20-22L bass-refleks 7/30cm rurka
próbowałem w 21L zamkniętą..
no kopa ma wtedy :) z tym że wole b-r
dawałem nawet w 18l zamkniętą.. to już troszkę traci moim zdaniem, ale zabudowa jaką wtedy wykonałem wynagradzała wszystko!!
było full wypas.
(w nadkolach, zanczy nad błotnikami, w bagażniku po jednej i drugiej stronie po jednym głośniku, z tego co pamiętam u kolegi w jakimś małym aucie chyba fabii, napędzane dwoma blaupunkatami na mostku - to już on sobie zażyczył - wzmaki były pod pleksą,podświetlane, w podłodze bagażnika, efekt mnie zadowolił.. kazdego by zadowolił. troche pokazówka ale takie były założenia kolegi )
No właśnie,ja nie mam zbyt cichego auta (astra jedynka) i w czasie jazdy zewnetrzne odgłosy skutecznie tłumią popisy suba (kazdego) na niskich rejestrach.Stąd pomysł na closed.I nawet sie mi sprawdziło.Teraz zauważyłemże lepiej "kopie",bas nie jest bardzo niski ale ładnie uderza po pleckach.Myślę że w tym aucie nie mam szans na uzyskanie lepszych efektów.A bynajmniej nie chodzi mi o pompowanie kW w suba :]
P.S. Już mam pare zamówionek na suba na tym mds-sie,podoba sie ludziom jego żywiołowość.
tez sie dolacze do tematu :P bo tez szukam sredniej klasy glosniczka no i widze znalazlem :p
tylko wy to macie wiec mozecie powiedziec do czego mozna porownac :P,
ja jak narazie posluchalem pare subow ES300 hertz - kozak (tylko niestety na 100wattach rms chodzil -slabo) ale i tak pokazal co potrafi, alfred CW1002C tez przyjemnie gra, CW1202 -nice, stx (gdn-20-150-4AK chyba - nie pamietam) porazka !! chyba najgorsze co slyszalem :p no i jeszce malutki ATEX 20cm wiec jakies rozeznanie mysle mam :P
tylko teraz tak wydaje mi sie ze 8" to malo i nie wiem czy to moze dac kopa ? powiedzcie do czego to mozna porownac, bo moze tez sie skusze na to :P
(nie znacie gdzies w sklepow w kraku gdzie moglbym to dostac jakby co ??)
A słuchał ktoś może Ravelanda AXX1010: http://www.mivoc.pl/?lang=pl&str=1&m...0&pid=40&par=1
Mogę go kupić za 150zł, czy jest sens go brać? Czy może jest coś lepszego w tej cenie(chodzi mi o normalną cene tego głośnika). Sub nie będzie dla mnie tylko dla kumpla, dla którego najważniejszy jest masaż pleców. Samochód to corsa. Wzmaka chwilowo nie ma, ale ma zamiar kupić, więc kupiłby odrazu pod głośnik.
Skomentuj