Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

JBL GTO 6000 brak kontroli nad CW??- koniec zmagań

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    JBL GTO 6000 brak kontroli nad CW??- koniec zmagań

    no w końcu wszystko poskładałem, wrzuciłem do bagażnika i porażka:(

    JBL w mostku 250rms(pisze na pudełku) plus CW1202C 70L closed buczy i przeciąga bass
    może rzeczywiście te 70 litrów to za dużo jak na CW

    odłączyłem od wzmacniacza resztę głośników zostawiłem samego suba i zacząłem
    wkładać bezpieczniki mniejszej wartości, no i tak z 10A został wiór natomiast 15A spaliła się ale z wielkimi oporami, tak więc gdzie te 250 no przynajmniej 200RMS!!! dla mnie to jakieś 130RMS odejmując straty

    tak czy inaczej trudno mi jednoznacznie stwierdzić czy to wzmak nie wyrabia czy za duża buda

    czy zmiana obudowy na 40L ma sens, jak nie to jakiego głośnika szukać o większym spl i zaspokajającym się mocą tego JBLa

    PS. coraz bardziej przekonuję się do ludzi widzących zastosowanie Alpharda jako popielniczki

    #2
    JBL GT4 12" w 55L BR gra rewelka i wzmak powinien styknac

    Skomentuj


      #3
      no ja wiem że wymiana na głośnik za 350zł da rezultat, ale raz ten głośnik ma 250RMS! a dwa to ja się nastawiałem na szybki bas a zamiast tego to gra to jak bass reflex z otworem za krzywy ryj, coż jestem w stanie zrezygnować z częstotliwości poniżej 40HZ na rzecz szybkiego i mocnego uderzenia, dlatego najpierw spróbuje zamknąć tego padake w małej obudowie
      nawet było na forum że CW1002C w 20L!! chodził

      z resztą nie wiem, włożyłem dużo chęci i wysiłku w tego suba a tu taka klapa

      Skomentuj


        #4
        Nad CW to chyba nic nie bedzie mialo kontroli bo ten glosnik zyje swoim zyciem :) Jakby co to wyprobuj ta mniejsza obudowe.
        Co do mocy wzmaka to bezpiecznikami jej nie zmierzysz. Po pierwsze musialbys puszczac sinusoide na obciazeniu rezystancyjnym bo na muzyce i glosniku fizyczne moce sa duzo mniejsze. Pozatym typowo bezpiecznik wytrzymuje swoj prad znamionowy przez dlugi czas a szybkie spalenie ma dopiero przy dwukrotnym pradzie znamionowym.

        Skomentuj


          #5
          To fakt CW jest całkowicie niekontrolowalny...., ja bardziej wolałbym Beyme na kick bass.

          arek.

          Skomentuj


            #6
            Zamieszczone przez Profesjonalista
            To fakt CW jest całkowicie niekontrolowalny...., ja bardziej wolałbym Beyme na kick bass.

            arek.
            Tak ale Beyma to inna klasa cenowa to raz. Dwa ja mialem cw 1002c w 71 L i 45L zarowno w jednym jak i drugim przypadku bas byl szybki i napedzany byl tlyko 80rms :)

            Skomentuj


              #7
              no w ostateczności poszukam innego głośnika, ale jutro jadę po 24mm płytę i składam skrzynkę 38L, wiem że to ze skrajności (70L) w następną skrajność ale na czymś się człowiek musi nauczyć, a nie ma to jak eksperyment

              Skomentuj


                #8
                może głupie pytanie ale dobre kanały zmostkowałeś ? bo jak by nie patrzeć to można mieć 150w albo 250w wg producenta w mostku zależy które kanały się mostkuje

                Skomentuj


                  #9
                  tak dobre, wyjścia i wejścia są czytelnie podpisane (front, rear, sub) , mostek też dobry bo w polskiej instrukcji było to tak pokrętnie napisane że mostek odwrotnie założyłem i była cisza, ale zmieniłem i zaczęło śmigać,

                  ok spadam, kumpel dzwonił że ma już przycięte płyty dla mnie:)

                  [ Dodano: 2005-07-16, 17:09 ]
                  EZO- "ja mialem cw 1002c w 71 L i 45L zarowno w jednym jak i drugim przypadku bas byl szybki i napedzany byl tlyko 80rms"

                  no dziwne, ja właśnie jestem po odsłuchu w 70L i w 39L closed na wzmaku ok. 70rms i powiem że różnica jest conajmniej znaczna (większa niż te 2ms w WinISD), zaraz idę podłączyć suba pod JBLa w aucie i mam nadzieje że będzie dobrze czyli szybko i masarzem

                  hmm tylko nie wiem jak uszczelnić obręcz głośnika stykającą się z obudową, w tych 70L to przykleiłem na silikonie i musiałem długo długo nożem odcinać głośnik, a przy okazji wykładzina w pobliżu dziury poszła się walić, a słychać świst powietrza, jak poluzuje lekko jedną ze śrub na obręczy to świstanie się zwiększa wielokrotnie tak więc wiadomo w czym problem,

                  a propo przez chwile miałem serce w przełyku, myślałem że się alpierd rozpada, okazało się że po wyjęciu ze starej budy zabezpieczyłem siatkę (tą na magnesie) taśmą klejącą i tak zostało, jak ktoś ma okazje niech sobie zatka siatkę na chwile i posłucha tych przeraźliwych dźwięków,

                  no nic idę poszperać w garażu za czymś do uszczelnienia styku głośnika z obudową i pakuje sprzęt do auta

                  [ Dodano: 2005-07-16, 21:49 ]
                  hmmm, przetestowałem chyba wszystko co mi się podoba, od Lady Pank do RHCP, od mniej lubianego hiphopu do Erosa Ramazottiego

                  plusy: bas jest klarowny dynamiczny nie gubi rytmu, czyli z wykopem

                  minusy: troszke mniej basu w utworkach utrzymanych w konwencji gangsta rapu:)
                  poniżej 40HZ jest pustka ale to może i dobrze bo te dźwięki w autku bardzo szybko przechodzą w dudnienie


                  zmiana obudowy wpłyneła na całe pasmo, pasmo jest bardzo liniowe od 50HZ do 15kHZ
                  jedne ustawienia są optymalne dla większości utworów

                  a teraz tak reasumując CW każdy zna ja już też poznałem za 150zł to rewelka, pewnie do roku zmienie ale jedno jest pewne, w 70L to ten głośnik trzęsie a w 40L szarpie autem - niema to jak fachowy opis

                  nie wiem czy to kogoś interesuje ale moge podesłać foty z całego car audio mojej roboty

                  POZDR

                  Skomentuj

                  Czaruję...
                  X