Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

BSW124-II vs ES250

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    BSW124-II vs ES250

    Mam do wydania ok 300 - 400zl na glosnik do suba do samochodu. Slucham kazdej muzyki. Zastanawiam sie nad w/w przetwornikami, o ravemasterze slyszalem wiele dobrego, wiem ze nie ma co porownywac 10'' i 12'' ale chcialem sie dowiedziec czy moze ktorys z was mial okazje sluchac w samochodze te glosniki (o es250 informacji jest nawet sporo). Nie ukrywam ze oprocz basu, ktorego da sie sluchac zalezy mi na malym trzesieniu.
    i-AMP ,i-PSU, i-SMPS, i-KTO TAM WIE CO JESZCZE
    https://www.facebook.com/IAMP-260036317687611/

    #2
    w innym poscie widzaiłem że już Twój ravemaster "idzie" więc chyba zamówiłeś.. ?
    wtedy po co pytasz?..
    chcesz mięsko bierz es250.. wolisz inny, mniej mięsny bas to bierz ravemaster..

    a najlepiej jedz do salonu CA i posłuchaj bo jeszcze będziesz zawiedzony..
    mieszkasz w dużym mieście.. na pewno macie jakiś warsztat gdzie mozna słuchać przed kupnem.. to nie kosztuje.

    koniec i bomba, kto czytał ten trąba.

    Skomentuj


      #3
      Idzie ale to nie dla mnie, pod koniec tygodnia moze bedzie, jeszcze idzie kicker (nie lubie tych kwadraciakow) i jakis magnat. Lubie raczej miesisty bas. Zastanawiam sie tylko ile go bedzie z es250. Mialem wczesniej pionka tsw306c magnata xpress1200 i pare innych badziewi (z kosteczkami wlacznie).
      Mam takie pytanie w ilu litrach masz tego gertza i w jakiej obudowie ??
      i-AMP ,i-PSU, i-SMPS, i-KTO TAM WIE CO JESZCZE
      https://www.facebook.com/IAMP-260036317687611/

      Skomentuj


        #4
        Lubie raczej miesisty bas
        to bierz hertza.

        Mam takie pytanie w ilu litrach masz tego gertza i w jakiej obudowie ??
        ja nie mam, ale jak cie interesuje to zapytam jutro w robocie w ilu montują.. teraz nie pamiętam.

        Idzie ale to nie dla mnie, pod koniec tygodnia moze bedzie
        to sobie posłuchasz :)

        Zastanawiam sie tylko ile go bedzie z es250
        wystarczy, będziesz zadowolony :) o ile będzie miał sporo mocy bo lubi waty :) i brak przesteru też lubi więc licz sie z tym, że wymaga sporego wzmaka.

        Skomentuj


          #5
          Wzmak bedzie ten
          http://monacor.pl/catalogue-product....161&SubKtg=317
          lub hpb152 1x500rms.
          Temat glosnika jeszcze powaznie przemysle. Bardzo mnie ten bsw kusi.
          i-AMP ,i-PSU, i-SMPS, i-KTO TAM WIE CO JESZCZE
          https://www.facebook.com/IAMP-260036317687611/

          Skomentuj


            #6
            hpb152 1x500rms.
            cóż to? 500rms? jeśli tak to styknie

            a ten monacor z linka będzie za słaby żeby usłyszeć wszystko co es250 może z siebie dać... ma w mostku 225w rms.. przydałoby sie ciutkę więcej, bo będziesz musiał wzmaka rozkręcić na maxa a to spowoduje przesterowanie, lub jak nie rozkręcisz na max to będzie za mała kontrola, moim skrromnym zdaniem oczywiscie.

            Skomentuj


              #7
              No i stalo sie, kupilem monacora HPB-1502. Wzmacniacz ma deklarowane 500RMS przes producenta. Mysle ze wzmacniacz rzeczywiscie tyle ma, jest bardzo mocny i kopie jak cholera. Nawet nie musze go mostkowac zeby spokojnie w samochodzie napedzic w/w BSW. Byly spekulacje na temat tego wzmacniacza, ze na pewno takiej mocy nie ma, ze kiepsko gra itp.
              Musze te wszystkie pogloski zdementowac. Wzmacniacz gra naprawde bardzo dobrze i swietnie kontroluje glosnik. Ja kupilem go jako jedna z pierwszych 3 osob z Krakowa za posrednictwem p profesora z AGH za 350zl. Moim zdaniem nie da sie kupic nic lepszego za taka kwote. Polecam ten produkt szczegolnie tym, ktorzy nie maja zbyt grobego portfela.
              UWAGA!!
              Na allegro pojawila sie osoba ktora podobno sprzedaje odpady i wybraki z serwisu, monacor nie prowadzi sprzedazy przez allegro!! Jak chcecie mniec pewnosc to kupujcie u przedstawiciela monacora. W najblizszej przyszlosci pomierze go na jakims normalnym obciazeniu rezystancyjnym i dam znac co i jak.
              i-AMP ,i-PSU, i-SMPS, i-KTO TAM WIE CO JESZCZE
              https://www.facebook.com/IAMP-260036317687611/

              Skomentuj


                #8
                W najblizszej przyszlosci pomierze go na jakims normalnym obciazeniu rezystancyjnym i dam znac co i jak.
                czekamy

                Skomentuj


                  #9
                  Ja tylko dodam od siebie,że mam też wzmacniacz Monacora ale model Carpower Wanted 2/300 na mostku ma 530watt 4ohm rms napędzał on suba Pioneer tsw 1201c,który ponoć miał 500watt rms,głośnik przy nim wysiadał,za pare dni bede miał Hertza es300 i jestem ciekaw jak to zagra,lecz jeszcze sie zastanawiam nad beyma power 12 lub earthquake dbx12 ale sam nie wiem,wracajac do wzmaka to potwierdzam ze te wzmacniacze Monacora sa naprawde dobre ja za uzywke w "Dojczach" dałem 280zl wiec jak za te pieniadze to jest rewelacja!

                  Skomentuj


                    #10
                    Ja mam akurat wzmak z najnizszej serii ale spisuje sie swietnie. Co do serii Wanted to slyszalem bardzo wiele dobrego, szczegolnie to widac na niemieckich forach.

                    [ Dodano: 2005-09-08, 18:25 ]
                    magik
                    Obiecalem i pomierzylem (narazie troche malo dokladnie).

                    1. Pomiar w stereo:
                    - zapalony silnik(napiecie w spoczynku na zasilaniu wzmaka 13,6V)
                    - pomiar przy 100Hz, 250Hz i 500Hz ( na tyle mi miernik pozwalal - klasa dokladnosci )
                    - zmierzone napiecie na obciazeniu 5,15R to 29,9V co daje jakies 173,59W przy 5,15R oczywiscie

                    2. Pomiar w mostku:
                    - silnik zgaszony (12,56V w spoczynku na zasilaniu wzmaka)
                    - pomiar przy 100Hz, 250Hz i 500Hz ( na tyle mi miernik pozwalal - klasa dokladnosci )
                    - zmierzone napiecie na obciazeniu 5,15R to 34,1V co daje jakies 451,58W przy 5,15R
                    i-AMP ,i-PSU, i-SMPS, i-KTO TAM WIE CO JESZCZE
                    https://www.facebook.com/IAMP-260036317687611/

                    Skomentuj


                      #11
                      a borys jakis kondensator masz ? czy jedziesz bez ? bo wyglada to ciekawie, przynajmiej producent nie klamie

                      Skomentuj


                        #12
                        Zamieszczone przez borys

                        2. Pomiar w mostku:
                        - silnik zgaszony (12,56V w spoczynku na zasilaniu wzmaka)
                        - pomiar przy 100Hz, 250Hz i 500Hz ( na tyle mi miernik pozwalal - klasa dokladnosci )
                        - zmierzone napiecie na obciazeniu 5,15R to 34,1V co daje jakies 451,58W przy 5,15R
                        Coś chyba nie tak z tym 2 pomiarem bo wg tych danych wychodzi 225W

                        Skomentuj


                          #13
                          coolombo
                          Oczywiscie masz racje. Cos poknocilem.
                          Dzisiaj jeszcze raz zapodalem to na pare minut (musialem podbic wszystkie wzmocnienia w wzmaku i jest git)
                          Przy zapalonym samochodzie (13,6V w spoczynku) napiecie na 5,15 wynioslo przez chwile(okolo 1-2 minut) 53V.
                          Załączone pliki
                          i-AMP ,i-PSU, i-SMPS, i-KTO TAM WIE CO JESZCZE
                          https://www.facebook.com/IAMP-260036317687611/

                          Skomentuj


                            #14
                            Czy ten wzmacniacz masz na gwarancji? fajnie by było jakbys mogl go rozebrać i porobić zdjęcia

                            Skomentuj


                              #15
                              a czym był obciązony wzmacniacz?? i czy słyszalne były znieksztaucenia??

                              Skomentuj


                                #16
                                borys wcześniej pisał ze to opornik 5,15. Ta moc to prędzej maksymalna niż ciągła

                                Skomentuj


                                  #17
                                  W normie jest napisane ze moc ma byc oddawana w sposob ciagly przez 10min i tak sie ja okresla, u mnie to chodzilo jakies 1-2 min, co sie bedzie dzialo po 10min to nie wiem.

                                  SW
                                  Z rezystorow nie wydobywaly sie zadne znieksztalcenia (sory nie moglem sie powstrzymac). Pomiary tez probowalem powtorzyc na glosniku (odczytana wartosc impedancji z SW), wyniki wychodzily bardzo zblizone. Jezeli moc zmierzona na rezystorze byla okolo 545W (jak dobrze licze,53V@5,15R)) to jesli byly by przy niej byly bardzo duze znieksztalcenia to przy mocy np 450W na 4R powinno byc ok (tak na chlopski rozum).
                                  Wzmak jest nowy i na gwarancji takze narazie nie chce go rozkrecac, ale jak sie nadazy ku temu okazja to napewno zamieszcze fotki wnetrza. Nigdzie producent nie chwali sie ze jest to MOS takze mysle ze ze stopien koncowy jest na bipolarnych, zreszta sluchajac tego co sie wydobywa z glosnika tez mozna tak mniemac ze jest to bipolarny.
                                  i-AMP ,i-PSU, i-SMPS, i-KTO TAM WIE CO JESZCZE
                                  https://www.facebook.com/IAMP-260036317687611/

                                  Skomentuj


                                    #18
                                    Ja przy pomiarze mocy max na rezystancji używam oscyloskopu + słuchawki w szereg z dobranym rezystorem zależnym od przewidywanej mocy. Obcinanie sygnału słychać w słuchawkach ( dzwięk staje się "metaliczny" ) przy tym samym napięciu wyjściowym przy którym zaczyna być widoczne na oscyloskopie.
                                    Wniosek
                                    można zrezygnować z oscyloskopu, słuchawki wystarczą.

                                    Skomentuj


                                      #19
                                      Wracam do tematu,w końcu ile ma faktycznej mocy ten carpower?Oczywiście w mostku.Producent podaje 2x175W i na mój chłopski rozum to on sie predzej spali niż da w mostku więcej niż 350W.
                                      Panowie elektronicy,jak to w końcu jest?

                                      Skomentuj


                                        #20
                                        2x175w przy 4omach, przy 2omach 2x250w, a mostek jest obciążony 4 omami więc wychodzi po 2 omy na kanał i wtedy wszystko pasuje

                                        Skomentuj

                                        Czaruję...
                                        X