Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

MAM GŁOSNIK I NIE WIEM CO Z NIM ZROBIĆ :(:(:(

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

MAM GŁOSNIK I NIE WIEM CO Z NIM ZROBIĆ :(:(:(

witam!
    dostałem głosnik tonsila 60 W 8ohm. z tyłu tego głosnika pisze jeszcze: GDN25/60/F
    jestem amatorem wiec chciałbym sie poradzić. byłby z tego jakiś subwoofer??

To F to pewnie przytarte 8?

Skomentuj

:)

a no pewnie tak:)

Skomentuj

Śmigaj na stronke tonsila,wyłuskaj to co masz.Spisz sobie parametry które są konieczne do sumulacji w winisd/bass box (ten ostatni jest lepszy) i kombinuj.Jesli masz trudności z opanowaniem tego pierwszego to na głownej stronie jest opis co i jak,ew. na audiomani.I pamiętaj o dość ważnym czynniku jakim jest group delay,nie pozwól mu sie zbyt rozbrykać,13ms to jak na mój gust max do muzy.Jak uda Ci się pokonać wyżej wymienione trudności to połknąłeś bakcyla.I długo tu pewnie zostaniesz.
        Powodzenia!

[ Dodano: 2005-09-27, 20:33 ]
        Odświeżam,cos sie forum wali przy odpowiedziach.

Skomentuj

dzieki! pokombinuje.. :) tak nawiasem to chcialbym zeby byly faje basy a nie musi być niewiadomo jak glosno i nie wiem jaka obudowe sobie obrać :(

Skomentuj

Ogólnie to bardziej go widzę w 3way niz w subie.Tak na oko.Bo mi sie zdaje że raczej z nim nie ma szans zejść poniżej 40Hz.A to już nie bedzie sub.No ale strzelam,mogę się mylić.

Skomentuj

dobra obaczymy co sie z tym da zrobić. jesli nie pójdzie poniżej 40 to go wy*******

Skomentuj

Zamieszczone przez kiecu
                dzieki! pokombinuje.. :) tak nawiasem to chcialbym zeby byly faje basy a nie musi być niewiadomo jak glosno i nie wiem jaka obudowe sobie obrać :(
                z tym głośnikiem to raczej jest odwrotnie głośno ale nie za nisko

Skomentuj

no nie iwem nie znam sie zabardzo. jestem amatorem

Skomentuj

Popatrz troszke i spróbuj zrozumieć to co na wykresie.Na szybko wpakowałem jakiegoś gdn i zostawiłem na automacie.

Skomentuj