Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Gdzie się można czegoś nauczyć ?

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Gdzie się można czegoś nauczyć ?

Jestem nowym użytkownikiem na forum.
    Ogólnie o audio nie wiem za wiele... Jak narazie jestem zielony.
    Gdzie mogę się czegoś nauczyć, najlepiej od podstaw? Czy ktoś mi może pomóc?
    Coś podpowiedzieć lub podać jakiś link, gdzie mógłbym się czegoś dowiedzieć.[/b]

kurde ciezko bedzie.
    ale dzis mam zle samopoczucie to robiad dobry uczynek moze mi sie poprawi...
    zacznij od: www.diyaudio.pl (ARTY poczytaj) no i zaprzyjazniony;-) serwis www.audiomania.info no zacznij od tego potem sam bedziesz wiedzial juz gdzie i czego szukac.

Skomentuj

Dziękuję za infomacje, napewno skorzystam!
      A sprzętu narazie nie kupię, ponieważ najpierw muszę troche podłapać. A dopiero się zobaczy...

Skomentuj

i takie pojescie jest dobre, a nie kupuja jakies wynalazki z ktorymi nie wiedza co zrobic, a pozniej oburzenie na forum ze kazdy po nich jedzie

Skomentuj

albo zadaje pytanie na forum i czeka az się go poprowadzi za rączke :P

Marek1989 masz umnie dozego plusa :)

Skomentuj

Osobiscie uwazam, ze czlowiek najlepiej uczy sie na bledach- patrzcie moj temat o subie na Tonsilu 25/55

Skomentuj

ghazi, to tez prawda. ale jak Marek1989popelni bledy beda one one innej natury. i mniej razace raczej. ;] pozdrawiam

Skomentuj

Marek1989, podaj e-mail to wysle ci jakie e-booki.

Skomentuj

Zamieszczone przez Cryzuz
                  Marek1989, podaj e-mail to wysle ci jakie e-booki.
                  możnaby wogóle gdzieś na forum przykleić linki do tego typy rzeczy...
                  w razie takiego pytania odpowiedz byłaby prosta, a i forma lepsza dla obu stron...

Skomentuj

Cryzuz, a jakie ksiazeczki masz? jak cos wal tez do mnie: miqolaj@o2.pl

Skomentuj

Marek1989, no i jeszcze nie zapomnij poprzeglądać konstrukcji :)

Skomentuj

Dziękuję wszystkim za wskazówki i podpowiedzi!