Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jakie macie/polecacje ampliki ??

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Jakie macie/polecacje ampliki ??

Witam,
    poszukuje amplika do jakiś 600zł, co możecie polecić w tej kwocie ?
    Nie będzie nagłaśniał dużego pomieszczenia więc moc nie ma znaczenia większego.
    Choć za tą cene nie można wiele oczekiwać to jednak mam nadzieje że osiągne
    jako taką jakość :)
    Sterowany będzie raczej z kompa, choć przewiduje też słuchanie radia :)
    Nie znam się zbytnio na ampli więc czekam też na opinie co jest ważne/przydatne
    w nich - jakie funkcje, a co jest do bajeru najwyżej :)
    Jeśli macie jakieś konkretne modele do polecenia mi to również będe wdzięczny :)
    Dziękuje za wszystko i pozdrawiam :)

Pioneer VSX-415

Skomentuj

Ale stereo czy 5.1 lub wiecej?

Skomentuj

nie no - kino - 5.1 :)
        na stareo to bym nie kupował amplika ;]

Skomentuj

Ja mialem amplika sony, str de-235 - ogolnie modele sony i wogole sprzed sony jest dosyc krytykowany, ale mi sie podobal:)

Zobacz moze za jakas uzywana yamaha:)

Skomentuj

Hmmm ja mam Yamahe RX-V496 iii to się nadaje tylko do kina... Muzyki słucha się aż nieprzyjemnie... Sucho i matowo, aż denerwująco wyraźne i wywyższone wysokie... Lipa.

Skomentuj

Hmmm ja mam Yamahe RX-V496
              ktoś mi polecał RX-V 440 :)

Skomentuj

takero a nielepiej zrobic???? Np wzmak 5,1 na 5lm 3886 i do suba mosfet?

Skomentuj

wzmaka do suba już w zasadzie mam;]
                  chodzi mi o wygodę - mam już preampa, radio, pilota i wiele , wiele innych rzeczy
                  które w diy sa albo niemożliwe,albo bardzo trudne do zrobienia,a przy tym
                  biorąc pod uwagę koszty oraz czas nieopłacalne...

Skomentuj

ja posiadam Ampli harman/kardon AVR 130 a polecam http://www.allegro.pl/show_item.php?item=85417020

Skomentuj