Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zestaw 2.1 do PC oparty na Fosi Audio BT30D Pro

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Zestaw 2.1 do PC oparty na Fosi Audio BT30D Pro

Szybko o mnie. Nie znam się na nagłośnieniu, ale dobrze radzę sobie z elektroniką, to nie będzie mój konik dlatego uderzam do fachowców gdyż nie widzę sensu przekopywania fon wątków na forach.

Potrzebuj zestawu 2.1 do PC. Muzyka (głównie instrumentalna), podcasty przy pracy, czasami jakieś gry. Nie jestem audiofilem aczkolwiek moje uszy źle reagują na trzaski buczenie brzęczenie etc. Od lat używałem zestawu Logitech Z533. Grały naprawdę na bardzo zadowalającym poziomie ale siadła w nich elektronika. W związku z tym, że miałem do nich zrobiony wieszak na satelity z amortyzatorami drgań tak samo na SB stwierdziłem, że je zostawię a dam tylko dodatkowy wzmacniacz zewnętrzny, padło na rozwiązanie budżetowe z ali w postaci Fosi Audio BT30D Pro. Grało to ładnie dużo lepiej jak zestaw oryginalny. Niestety z czasem głośnik nisko tonowy stracił bardzo na jakości i jeden satelita też już zaczął wydawać z siebie drażniące uch trzaski. A ze nie chce się znowu bawić w kupowanie gotowców i kombinowanie to chciał bym wymienić głośniki zostawić obudowy satelitów gdyż wiszą sobie one ładnie za monitorem. Obudowa SB może zostać ale mogę ją też wymienić (trzeba ją troszkę rozwalić aby dostać się do głośnika gdyż maskownica jest wklejona. I tutaj doradźcie jakie głośniki zakupić, konkretne modele, jakie kable. Co z SB zrobić nową obudowę pod nowy głośnik. Sam zaprojektuje mogę też wydrukować gdzieś mi się rzuciło w oczy że wydłużenie kanału wyrównoważającego ciśnienie wewnątrz w SB robi robotę. Jeśli trzeba zwrotnicę też mogę dodać. Kwestia naprowadzenia mnie na konkretne rozwiązania, pod ten wzmacniacz tak żeby to grało ładnych paręnaście lat o ile wzmacniacz. Wzmacniacz zasilam zasilaczem z zestawu.