Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Te kolumny czy lepiej zrobic cos swojego ??

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Te kolumny czy lepiej zrobic cos swojego ??

Witam. Problem wygląda tak : nie znam się na głośnikach, jestem dj-em amatorem (mam nadzieje ze do czasu) grywam czasami na imprezach i pozyczam sprzet za ktory place jednorazowo 80zl. Nie kupowalem nic swojego bo granie trafia się zbyt zadko zeby inwestowac. Teraz zapowiada się pare imprez więc poważnie mysle o zakupie czegos swojego. Znalazłem ciekawą ofertę na allegro i mam pytanie. Czy lepiej kupic to czy złożyc cos swojego? Wezcie pod uwagę to ze nie znam sie na tym i jak ja bym coś złożył to bardzo możliwe ze wyszła by z tego lodówka a nie głośnik. To link do tych kolumn http://www.allegro.pl/item125725346_...w_polsce_.html
    Wydaje mi sie ze omnitronic to nie jest rewelacyjna firma ale nie potrzebuje bóg wie czego. Prosze o pomoc. Z góry dzięki. Pozdro :)

hm.. nie przesadzaj, zlozenie szczelnie 6 plytek + pare wzmocnein to nie jest takie ciezkie, jest sporo gotowych projektow to tylko je skopiujesz i gotowe, a wykonczenie to juz inna sprawa, ale tez nie takie stasznie ciezkie - "dla chcacego nic trudnego"

Skomentuj

moze i nic trudnego ale wyczytałem ze z róznymi głosnikami jest róznie cchiałem sie zapytac kogos kto ma jakies pojecie o tym z tego co wyczytalem na tym forum to nikt nie robił suba na takim głosniku bo zauwazam tu przewazne STX

Skomentuj

hm.. to ty chcesz zrobic subwoofer estradowy? czy kolumny?
        klumn estradowych rzeczywiscie tutaj jest malo, ale kilka jest kontrukcji, nawet w moim podpisie jest link to estradowek, skrzynia wyliczona, fiiltr tez jest gotowy, wiec czym tu sie obawiac ze nei wyjdzie?
        poszukaj tez innych konstrukcji, przewaznie juz jest tam wszystko napisane...

P.S. koperrrr = aldi18 ?

Skomentuj