Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowicjusz w budowie kolumn

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Nowicjusz w budowie kolumn

Hej. Widzę ze jest tu dużo osób utalentowanych w budowie, ja niestety jestem w tym zielony dlatego kieruje te pytanie do was a mianowicie chodzi mi o te kolumienki Stx przedstawione w linku. Chodzi mi dokładnie materiał tłumiący jaki może być tam zastosowany i jaka długość i średnica może być rur do Bass- reflex. Wiem ze nie jesteście jasnowidzami ale może po tylu wykonanych pracach może będziecie się w tym orientować. Reszta jest wyłożona w sumie na tacy i chyba nie potrzebuje więcej informacji. Ale to się jeszcze zobaczy:-) A jeśli macie jakieś projekty w mniej więcej tych wymiarach co ta kolumienka to proszę przesłanie. Z góry dziękuję :-)

http://www.stx.pl/index.php?vMenu=1&...vItemDB=itemdb

Maestroo, jesli chcesz to skopiowac - NIE ROB TEGO !

Skomentuj

A dlaczego można wiedzieć?? Jeśli tak twierdzisz to może nasz jakieś konstrukcje o podobnych wymiarach??

Skomentuj

To wymiary są dla Ciebie najważniejsze w kolumnach? To może kup jakieś ładne skrzynki bez głośników... :lol:
        A na poważnie: nie rób tego, bo nie warto. Słabe głośniki i za podobne pieniądze mozna zrobić coś lepszego - dlatego.

Skomentuj

Hmm Ale chciałem cos sam zrobić od podstaw. Wiem ze wymiary nie są najważniejsze ale akurat taka wielkość mi odpowiada bo mam trochę mały pokój i w sam raz by mi pasowały a jeśli chodzi o konstrukcje to jest dosyć prosta i dlatego chciałem się tego podjąć. A macie jakies projekty coś w tym stylu???

Skomentuj

Maestroo, napisz ile masz pieniedzy, jaki wzmacniacz i jakie pomieszczenie?
            przydala by sie tez informacja czego sluchasz?

Skomentuj