Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pierwsze głośniki

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Pierwsze głośniki

Witam
    Chciałbym zmontować zestaw głośników 2.1 do kompa. Ponieważ jestem w tym zielony na początku chciałbym kupić gotowe elementy i je po prostu złożyć :P mam do wydania około 600zł.
    jaki wzmacniacz kupić?
    jakie głosniki?
    jaką zwrotnice?
    ewentualnie kartę dźwiękową ?

Pomieszczenie w jakim będą używane ma powierzchnię 16m^ :)
    Z góry dziękuje za pomoc
    Pozdrawiam
    Marek :)

za takie pieniadze to ja bym nierobil 2.1
    zrob klony totem mite na 2xGDN 13/40/2 15ohm (zobacz allegro) i do tego GDWK 10/80/7
    kolumny zbudujesz za ok 300zl i do tego dokupisz wzmacniacz. jak niemasz karty jakiejs lepszej to kup przynajmniej SB Live! 5.1

Skomentuj

a jaka zwrotnice do tego?? jaki wzmacniacz?? i jakie mniej więcej to wymiary będzie miało

Skomentuj

obawiam sie ze w 600zl sie nie zmiescisz razem z karta dzwiekowa i wzmacniaczeem
        co do wzmacniacza poszukaj na allegro, moze akurat trafi sie jakas okazja

Skomentuj

600zl chodzilo mi o same głośniki i wzmacniacz bez karty dźwiękowiej (ta będzie kupowana z innych funduszy ) :P a jaka zwrotnica do niego, i parametry wzmacniacza, co musi mieć, a co mi nie jest potrzebne :)

Skomentuj

stx 18AKX + Vifa DX, głośniki to koszt ok 500zł, zwrota w dziale akustyka w przyklejonym temacie.
            Wzmak - najlepiej coś na tranach, uniamp lub symasym, koszt ogólny wyjdzie nieco więcej niż zakładasz, ale warto.

Skomentuj

a jak nie znasz się na elektronice to kup Diorę WS442 ( 50zł max daj)
              2x35W 8 ohm RMS na starcie będzie git, miałem go i spoko jest.

Skomentuj

co do wzmaka to unitra tosca 303 dzwiek nie najgorszy a za 100 juz mozna ja lyknac plus sb live z allegro to zostaje 450 na moniotorki akurat

Skomentuj