Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Budowa Subwoofera

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Budowa Subwoofera

Witam do tej pory pracowałem na sprzęcie Hi-Fi, chciałbym przesiąść się o klasę wyżej z moim sprzętęm, chciałbym zacząć to od budowy subwoofera.
    Kwotę jaką chciałbym na niego przeznaczyć byłaby w przedziale 1000 - 1500zł nie znam się na tym jakie przetworniki są dobre i dlatego zakładam ten topic.

Moje założenia:

Wiem że za tą cenę pewnie hi-end nie zbuduję ale chciałbym zrobić coś co by mi rzuciło balsam na uszy:)
    Sub oczywiście aktywny, w 99,9% do słuchania muzyki, muzyki słucham bardzo różnej miedzy innymi. disko, disko lat 80' 90' a dla odmiany różne brzmienia house i trance.
    chciałbym aby sub był kompromisem między niskim zejściem a szybką odpowiedzią, lubię brzmienie szybkie szczegółowe i równe we wszystkich rejestrach (w granicach rozsądku) hmmm co jeszcze podać aby ułatwić sprawę...
    a no pokój mam mały 5x4m więc wielkiej mocy nie potrzebuję
    gdyby coś jeszcze istotnego zapomniałem proszę o pytanie:)
    proszę o propozycję:)
    POZDRAWIAM!

Moze najpierw zrobic jakies dobre stereo a potem dopiero sub, o ile bedzie potrzebny...

Skomentuj

Sub na pewno się przyda bo na razie nie jestem tak zaawansowany żeby robić kolumny do takich krytycznych czestotliwości zeby grały jak sub...
      nad kolumnami chciałbym dokładnie pomysleć i duzo zasięgać rad, a budowy takiego o wyżej wymienionych parametrach suba jestem pewien więc wolałbym od niego własnie zacząć....

Skomentuj

Hmmm... zrobisz dobre kolumny to sub Ci bedzie niepotrzebny :)

Skomentuj

Dobra jak zakładam temat że chce zbudować suba to prosze dalej tłumacz co z tymi kolumnami chetnie posłucham długiego kazania jakie za ile i dlaczego....

Skomentuj