Witam wszystkich,chciałbym zbudować skrzynie do auta Audi A6 (C4) bagażnik spory 510litrów,mają w niej grać dwa głośniki Tonsil GDN30/80/2 podpięte pod wzmacniacz Blaupunkt GTA 475.Maksymalne wymiary jakie mi się tam zmieszczą to: 95cm(szerokość),35cm(wysokość),36cm(głębokość od dołu),32cm(głębokość od góry) i właśnie nad taką skrzynią myślałem,ale nie wiem czy mi to dobrze zagra,czy zmienić wymiary? czy dawać bass reflex?.Głośniki dałbym od frontu czyli ścianka 95x35.Proszę o pomoc i z góry dziękuje za odpowiedzi.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Pomoc w budowie suba do Audi A6 (C4)
Collapse
X
-
dlaczego te tonsile? masz je juz?
jak tak to juz je wykozystaj...
jak nie to nie kupuj - nie warto pchac ich do samochodu
Zamieszczone przez ak_andrewnie wiem czy mi to dobrze zagra,czy zmienić wymiary? czy dawać bass reflex?
napisz lepiej ile masz kasy i jaki chcesz efekt osiagnac
-
Z tematu można powiedzieć że jestem zielony.Mam już te głośniki jakiś czas są zregenerowane czyli wstawione nowe zawieszenie górne resor gumowy,chciałbym je wykorzystać właśnie do auta bo w domu już mam konkretne nagłośnienie.Uzyskać chciałbym jak najmocniejszy i głęboki bas z tych talerzy i wiem że potrzebują one dość dużej skrzyni.
[ Dodano: 2009-09-03, 16:07 ]
Jest jeszcze jedno rozwiązanie bo mam jeszcze głośnik ALPHARD SW-1003ZSE a kumpel ma taki drugi do sprzedania może z tych dwóch coś lepszego by wyszło??
Skomentuj
-
ak_andrew, skoro te glosniki sa po regeneracji to tak naprawde sa to juz zupelnie inne glosniki
jakbys chcial je zastosowac to nie w klasyczny sposob ale oba w ukladzie izobarycznym - czyli polaczone beda razem malutka poduszka powietrzna (poszukaj w google)
Zamieszczone przez ak_andrewJest jeszcze jedno rozwiązanie bo mam jeszcze głośnik ALPHARD SW-1003ZSE a kumpel ma taki drugi do sprzedania może z tych dwóch coś lepszego by wyszło??Zamieszczone przez ak_andrewchciałbym jak najmocniejszy i głęboki bas
ale to i tak dosc monotonny glosnik :???: