Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Hertz'e czy głośniki i wzmacniacz?

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Hertz'e czy głośniki i wzmacniacz?

Witam posiadam radyjko DEH-2200UB
    http://www.pioneer.pl/images/product...main_large.jpg
    UWAGI MODERATORA
    Przypominam o regulaminie i pkt 9d przy wstawianiu grafik.

i chcę wydać około 400zł na sprzęt grający do samochodu z początku pomyślałem żeby kupić sobie zestaw Hertz DSK 165 +DystanseMDF za 279zł do tego radyjka a później wzmacniacz.

No ale może bym się zmieścił w kwocie i bym kupił jakiś wzmacniacz oraz głośniki tańsze?
    Auto to opel corsa B. :razz:

Ja bym wolał kupic zestaw lepszy a potem nazbierać kasę i dokupić ampik :) Ale to tylko moje zdanie. Niestety nic Ci nie doradze bo nie znam się na CA(nie osłuchany jestem w tej swerze audio) i sam kupuje i kompletuje sobie sprzęt. Ja bym zrobił tak jak mówie. Za 300-400zł możesz kupić dobry wzmacniacz który napędzi te głosniki, lub nawet lepsze. Jeżeli w grę wchodzą używki, bo ja niestety ale kupuje zazwyczaj wszystko nowe...

Skomentuj

wez glosniki sluchaj sobie na radyjku a ponziej dorzucisz jakis wzmacniacz.

Skomentuj

miałem te DSK i miałem Helixy Dark Blue 62.1. Moim zdaniem helixy są lepsze. I w nie bym zainwestował pieniądze. A już najlepsze w tej klasie cenowej, choć trudno dostępne były by tonsile speed 1700. Helixy są fajne i pod radio i pod wzmaka Hertze i tonsile słabo wypadają bez wzmaka. Zamontuj głośniki, a resztę kasy wpakuj w wygłuszenie drzwi. Bez tego wzmacniacz się będzie marnował. Jeśli ci wygłuszone drzwi z helixami nie wystarczą to kupisz wzmacniacz za jakieś 100zł i powinno ci wystarczyć. Na jakiś czas...

Skomentuj

A mam jeszcze takie pytanie, jaki efekt by był jak bym dał w półkę z tyłu od bagażnika te 2 głośniki nisko tonowe i 2 tunele??

Skomentuj

:shock:
            lovelasik, zaden
            widze, ze jeszcze sporo musisz sie nauczyc
            Juz mi sie nie chce...

Skomentuj