Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

pytanie o kondensator

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    pytanie o kondensator

    Witam
    Obejrzyjcie ten film i powiedzcie czy potrzebny jest mi kondensator?
    obroty na wrzuta
    Dodam ze alternator ma 90A kable 35kwadrat zasilaja dwa wzmacniacze jeden to sony xm6020 z glosnikami helix dark blue drugi wzmacniacz to impact napedza suba powerbassa s10 jak wchodzi bas to jak widac na filmiku obroty zaczynaja falowac.
    Jesli mam kupic to jaki?
    pozdrawiam

    #2
    myślę, że tak przydałby się kondzio :) a podczas jazdy światła nie mrygają w rytm basu? A na postoju lampka w podsufitce nie mryga? przyjmuje się, że powinien być kondzio 1F na każde 500W. Nie podałeś mocy, ale często producenci zwłaszcza tacy jak sony lubią sobie zawyżyć parametry. Myślę, że 2F powinno starczyć w zupełności

    Skomentuj


      #3
      No no nieźle Ci falują obroty zapewne to jest beznzyna... Lepiej podaj jaką masz moc tego swojego sprzętu to będzie mozna bardziej określić...

      Skomentuj


        #4
        Ewidentnie altek nie wyrabia, na bas brakuje mocy. Kondzio powinien pomóc, sprawdź też napięcie ładowania bo może jest w słabej kondycji i przy sprawnym by tego nie było.
        ONKYO TX-SR501E | Monacor SPH165KEP + Vifa XT19

        Skomentuj


          #5
          Panowie i Panie
          alternator sprawny na 100%
          aku jest jeszcze oryginal <nigdy nnie nie zawiodl> sprzet mam od 2 lat
          moc hmm myslalem ze wiecie: przod 120rms sub 275rms ale na suba podaje jakies 350 tylko pod kontrola
          ladowanie ponad 14.8V czyli nie ma problemu <chyba>
          powiem tak ostatnio mialem impreze u mnie nad stawem i nie bylo grania podjechalem z wielkim trudem <niski zawias> i sprzet gral 3h bez odpalania na 80% ale czy wtedy prad byl odpowiedni?
          pomozcie mi bo juz glupi jestem
          pozdro

          p.s. swiatla nie mrygaja <przekazniki prosto z aku> lampka lekko

          [ Dodano: 2010-09-11, 00:40 ]
          hmm tak benzyna 1.8 ABS VW golf 3 GT

          Skomentuj


            #6
            Nic nowego. Na jałowych alternator nie ma swojej pełnej wydajności, wyciągasz z niego maks co może dać i obciąża on silnik, a to są tego efekty.

            Zrób to samo przy 2tys. obrotów, jeśli wskazówka nie będzie pływać, to wszystko jest ok.

            Inna opcja to zmiana aku, np. na większy i zmiana przewodów z altka do akumulatora.

            Skomentuj


              #7
              Z większą pojemnością aku nie ma co szaleć, bo będzie non stop niedoładowany i aku szybko padnie

              Skomentuj


                #8
                sprawdzilem przy 2tys i jest ok
                kabel do alternatora juz dawno mam podpiety drugi bezposrednio 20kwadrat tak samo do masy tylko ze tam dalem dwa kable jeden na silnik a drugi do budy tez 20kwadrat
                pozdrawiam

                Skomentuj


                  #9
                  Zamieszczone przez kremien
                  ale często producenci zwłaszcza tacy jak sony
                  czy ty wogóle widziałeś tego wzmaka na własne oczy?
                  Zamieszczone przez cursor
                  Zrób to samo przy 2tys. obrotów, jeśli wskazówka nie będzie pływać, to wszystko jest ok.
                  tu masz rację
                  Zamieszczone przez cursor
                  zmiana aku, np. na większy
                  tu się z kolegą niezgodze, większy aku nie załatwi sprawy, ale za to
                  Zamieszczone przez cursor
                  zmiana przewodów z altka
                  napewno może poprawić sytuację prądową na pokładzie. najlepiej puść taki sam kabel jak masz do CA
                  ewentualnie moża pomyśleć nad aku w technologii AGM, al na początek zmień kabel.

                  Skomentuj


                    #10
                    co to za teorie z kosmosu? obroty falują bo alternator obciążony stawia większy opór, nic w tym dziwnego a samochód nie ma stabilizacji obrotów biegu jałowego gdyby opór alternatora był stały i niezależny od obciążenia to prawie jak perpetum mobile :) każdy generator pod obciązeniem stawia dużo większy opór i jest to normalne.

                    Skomentuj


                      #11
                      malutkiz,

                      jak juz pisalem kable mam zmienione w momencie robienia calej instalacji ca
                      nosmaster,
                      dokladnie wiedzialem ze jest obciazony ale dziwne bylo ze az tak faluja
                      jak mialem na chwile suba jakiegos jbl 500rms to raz auto zgaslo tylko wtedy nie mialem dolozonych kabli z aku do alternatora
                      pozdro

                      Skomentuj


                        #12
                        Wydaje mi się że możesz mieć ten silnik na wtrysku jedno punktowym i można wyregulować bieg jałowy..

                        [ Dodano: 2010-09-11, 11:57 ]
                        Poszukaj w google może coś znajdziesz coś na ten temat. Bo ja w swoim cc też tak miałem że mi falował jak włączyłem sprzęt światła itd. Ale ustawiłem sobie obroty bo to zwykły gaźnikowiec;p :razz:

                        Skomentuj


                          #13
                          tak sie dzieje tylko przy sluchaniu prawie na max a na nitro<LPG> to ustawianie biegu jalowego nie zawsze sie udaje :)

                          Skomentuj


                            #14
                            nie da się tego wyeliminować bez stabilizacji obrotów biegu jałowego. mam diesela który akurat taką stabilizację ma (jak z resztą chyba wszystkie cywilizowane) obroty nie falują tak jak u Ciebie ale na basie wyraźnie czuć że opór alternatora jest spory można to poznać po wibrachach samochodu.

                            Skomentuj


                              #15
                              Diesel to co innego on ma niski moment obrotowy i cięzko go zdusić. A co innego jest z benzyną...

                              Skomentuj


                                #16
                                Zamieszczone przez bartek34111
                                Diesel to co innego on ma niski moment obrotowy i cięzko go zdusić. A co innego jest z benzyną...
                                Chyba wysoki :P

                                Skomentuj


                                  #17
                                  No może pokręciłem;p

                                  Skomentuj


                                    #18
                                    Diesel ma nisko moment obrotowy

                                    Skomentuj


                                      #19
                                      Zamieszczone przez pan_pawel
                                      Zamieszczone przez bartek34111
                                      Diesel to co innego on ma niski moment obrotowy i cięzko go zdusić. A co innego jest z benzyną...
                                      Chyba wysoki :P
                                      Nie wprowadzaj w błąd jak nie jesteś pewny...

                                      Skomentuj


                                        #20
                                        Nisko a nie niski. Diesle mają wysoki moment obrotowy już od małych (niskich) obrotów :razz:

                                        Skomentuj

                                        Czaruję...
                                        X