Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Budowa audio w e36 coupe- ktoś przerabiał temat?

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Budowa audio w e36 coupe- ktoś przerabiał temat?

Witam po długiej nieobecności !
    Na koncie mam tylko jedną konstrukcje-domową gdn 15/40/5+dx25tg.W tematyce car audio jestem niemal zielony dlatego potrzebuje porady doświadczonych kolegów,
    W bmw e36 coupe z 93' posiadam fabryczne nagłośnienie tj:

pod nogami 13cm nokia 4ohm 25W
    zmieniałem boczki w drzwiach i mam w nich głośniki chyba średniotonowe Hk o średnicy hmm 6-10cm nie więcej.Jeden ma uszkodzoną membranę-pęknięta.Wkurza mnie niemiłosiernie i charczy.Mam też w boczkach wysokotonówki fabryczne lecz nie podpięte(brakło kabli).Na tyle w półce mam głośniki nokia w czarnych obudowach z wytłumieniem w środku.Mają ok 10cm.

Jeśli chodzi o radio to mam alpine 4x45W.Nie chciałbym go zmieniać.Proszę o podpowiedź doświadczonych kolegów co by tu podłubać aby to grało jako tako.

Wstępnie włączyłem FAQ Nazara i po analizie doszedłem do wniosku że :
    nie będzie suba w bagażniku.Chce zachować funkcjonalność auta ,która w tym momencie i tak jest beznadziejna:70l boiler na gaz.Do bagażnika wejdą dwa plecaki heh.Będę to jednak przerabiał żeby mieć bagażnik i składaną kanapę.

czy zadowalający efekt da mi zamiana 13cm głośników z przodu i wysokotonówek w boczkach?
    Aby cokolwiek dłubnąć będę musiał ściągnąć boczki-głośniki są przykręcane od wewnątrz.Będzie możliwość zająć się wygłuszeniem.Fabrycznego w lewych drzwiach już nie ma,z prawej strony jest tylko czarna pianka.

Koszty i oczekiwania:

Nie oczekuje high endu..Chce żeby to grało na poziomie moich kolumn ,które mam w mieszkaniu.Słucham wszystkich gatunków po trochu za wyjątkiem hiphopu.Nie ustawiam Volume na max.Nie jestem z tych :)

Wg. tego co pisał Nazar wystarczyłby wzmacniacz dwukanałowy i przedni zestaw odseparowany.Zakładając że butle przeniosę w koło będę miał trochę miejsca pod półką tylną.