Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Budowa audio do sedana. Pomoc i opinie

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Budowa audio do sedana. Pomoc i opinie

Powitać!
    Chciałbym zbudować od nowa audio do A4 B5 w sedanie
    Radio to stacja multimedialna 8" na androidzie
    Plan na audio jest taki
    w drzwi przenie i tylne głośniki Morel Tempo 6 zasilane wzmakiem 4 kanałowym
    a tylną półkę 2x EXCURSION SX-8S4 zamknięte od dołu w skrzynię 8l zasilane wzmakiem 2 kanałowym
    do tego w słupkach głośniki średniotonowę.
    Jestem dość początkujący dlatego proszę o opinie i wrazie czego o korektę takiego zestawu ponieważ wydać pieniądze w coś co nie będzie grało to nie powiem szkoda. Muzyki jakiej słucham to każdy gatunek.

Zamieszczone przez Neemzi Zobacz posta
    do tego w słupkach głośniki średniotonowę.
    to odpusc i bedzie OK

Skomentuj

A co to za radio?
      Juz mi sie nie chce...

Skomentuj

Zamieszczone przez lklukasz Zobacz posta
        A co to za radio?
        takie coś : http://allegro.pl/vw-golf-v-5-vi-6-s...767901740.html (VW Golf V 5 VI 6 Seat Skoda DVD GPS WiFi Android 4)

Skomentuj

1700zl za nowe radio na androidzie? :???:
          cos problemy z radiem wyczuwam :(

Skomentuj

dlaczego tak uważasz ? budowa i parametry ma takie same jak te za 2500.

Skomentuj

a dlatego ze nawet te radia za 3-4k na androidzie nie byly doskonale!
              zawsze byl z nimi jakis problem

obys ty ich uniknal i cieszyl sie jak najdluzej

Skomentuj

A jakich uzywales Paweł?
                Juz mi sie nie chce...

Skomentuj

nie pamietam modeli - co chwile cos nowego
                  w audio-techniku byly na stanie to se bawilismy
                  gmsy sie sprawdzaly, ale one nie byly na androidzie
                  cos drozszego bylo do wyboru i na androida i na windowsa. ale nie pamietam nazwy

Skomentuj

Zamieszczone przez Pawel S. Zobacz posta
                    to odpusc i bedzie OK