Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana głośników e34

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Wymiana głośników e34

    Witam jestem tu nowy i zielony w temacie. Proszę o porady a konkretnie jakie głośniki w nogi z przodu na dole średniotonowe czy średnioniskotonowe, u góry mam tweetery na desce jeśli ma to znaczenie. Jaka firma głośników jeśli chce przeznaczyć około 200-300 zł na nie ( średnica 130)? W przyszłości planuje wygłuszyć drzwi oczywiście i dołożyć suba do bagażnika oraz jakiś wzmacniacz, a teraz zaczynam od przodu. Muzyka jakiej słucham to od klasyki przez rock do disco a więc wszystko. Proszę o porady Radyjko to Alpine cda-9885
    Last edited by Krzysiek2424; 29.11.2017, 19:01.

    #2
    Jeśli chodzi o nagłośnienie e34 to będzie Ci ciężko kolego. Słabe umiejscowienie głośnika w drzwiach oraz seryjny otwór montażowy zawsze stanowią tu problem. Ale możesz iść w dwie strony. Zrobić to dobrze choć kosztować Cię to będzie dużo więcej. Lub poprostu wymienić głośniki i trzymać kciuki że pod alpinką zabrzmią lepiej niż seryjne. Opcja nr 1 wymaga dodatkowego zasilenia głośników oraz wygłuszenia drzwi. Może uda Ci się nawet przerobić miejsce montażowe i przystosować je do przyjęcia głośnika 16cm. Do tej drugiej opcji proponuje głośniki o wysokiej skuteczności i nie wysokiej mocy choćby hertz dsk... choć bez wygłuszenia i tak szału nie będzie.

    Skomentuj


      #3
      BMW ma chyba najgorsze rozwiazania z montazem glosnikow

      zadne glosniki nie zagraja w fabrycznym miejscu. dlaczego? po pierwsze zle umiejscowienie glosnikow. wstaw sobie kolumny pod biurko to sie przekonasz jak to zagra. drugi problem to MALUTKA przestrzen dla glosnika. tam sa 2-3 litry a malo jaki glosnik zagra namiastka basu w takiej komorze :/

      widzialem gdzies w sieci fajna przerobke e34. koles pod blotnikiem wyspawal wieksza komore na woofer i wsadzil w fabryczne miejsce wieksze glosniki

      Skomentuj


        #4
        W latch 90 tych Earl Zausmer wsadzil B&W Nautilus glosniki w BMW, koszt 40tys $US. Kilka razy zdobyl 1 i 2 miejsce Milbert Amplifiers ma kopie artykulow na swojej stronie. Slyszalem w 94 i wtedy bylem zachwycony. To byl samochod ktory zmienil car audio na to mamy dzis - DSP. Bardzo w porzadku facet, duzo wytlumaczyl co, jak i dlaczego.

        http://milbert.com/autos/earl

        Sent from my XT1032 using Tapatalk

        Skomentuj


          #5
          ale jak widac glosniki nie sa w fabrycznych miejscach wg fabrycznego zastosowania

          Skomentuj


            #6
            To już w sumie nie jest car-audio ale audio-car! Chciałbym móc wydać połowę tego budżetu na swojego gala... :drool:

            Skomentuj


              #7
              Earl i instalator rzeczywiscie wycieli blachy i wspawali 4 mm ramy do ktorych byly przykrecone 11tki Bowersa. Powiem, ze naprawde nie slyszalem takiego basu w zadnym samochodzie - szybki, pelny, plynny bez bum-bum. Druga rzecz byl z przodu i jak basista gral po lewej na nagraniu takze gral w tym samochodzie. Zastosowanie lamp spowodowalo bardzo przyjemne, niemeczace ucha brzmienie pomimo twardych kopulek i bliskosci sluchacza. No i Earl ustawil cie w sweet spot - wtedy panorama, glebia, wszystko sie stawalo takie ze mozna bylo pokazac palcem gdzie sa znajduja sie muzycy. Naprawde zaj...sty samochod nawet na dzis. Jesli bedzie ktos montowal basy np 8 cali w drzwiach zrobcie tak jak Earl by struktura do ktorej zamocowany jest glosnik byl jak najbardziej sztywna - poprawia to bas w bardzo dyzym stopniu. To nie wyglup jakiegos tam dziwaka

              Sent from my XT1032 using Tapatalk

              Skomentuj


                #8
                I takich właśnie informacji szukałem! :)

                Skomentuj

                Czaruję...
                X