Witam Szanownych Forumowiczów.
Chciałbym się skonsultować odnośnie skrzyni do przetworników jw.
!!!Głównym celem jest uzyskanie mocnego kicku!!!
Na stronie producenta https://www.rockfordfosgate.com/prod...tails/p1s4-10/ są podane litraże do br oraz closed, osobiście skłaniałbym się ku obudowie zamkniętej, aczkolwiek moja wiedza jest co najwyżej mizerna.
Nasuwają się następujące pytania:
1. Obudowa zamknięta czy bass reflex?
2. Trzymając się zaleceń producenta, czy należy dodać objętość głośnika do podanej objetosci skrzyni?
3. Trzymając się zaleceń producenta, czy zrobić jedną obudowę dla dwóch głosników sumując objętości, lub dwie odseparowane?
4. Olać wszystko co podaje producent
i tu prośba dla kogoś kto ma pojęcie jak to lepiej zrobić o podanie rodzaju oraz objętości skrzyni, aby uzyskać mocny nie zamulajacy bass.
Auto: Alfa Romeo 156
Wzmacniacz: Crunch gpx1000.4
Pozdrawiam
Chciałbym się skonsultować odnośnie skrzyni do przetworników jw.
!!!Głównym celem jest uzyskanie mocnego kicku!!!
Na stronie producenta https://www.rockfordfosgate.com/prod...tails/p1s4-10/ są podane litraże do br oraz closed, osobiście skłaniałbym się ku obudowie zamkniętej, aczkolwiek moja wiedza jest co najwyżej mizerna.
Nasuwają się następujące pytania:
1. Obudowa zamknięta czy bass reflex?
2. Trzymając się zaleceń producenta, czy należy dodać objętość głośnika do podanej objetosci skrzyni?
3. Trzymając się zaleceń producenta, czy zrobić jedną obudowę dla dwóch głosników sumując objętości, lub dwie odseparowane?
4. Olać wszystko co podaje producent

Auto: Alfa Romeo 156
Wzmacniacz: Crunch gpx1000.4
Pozdrawiam
Skomentuj