Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Koszta własnego car-audio

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Koszta własnego car-audio

Witam,
    Jestem początkujący i chciałbym zapytać o koszta oraz o komplet niezbędnych urządzeń to stworzenia czegoś własnego. Wiem, że potrzebuję jakieś radio, głośniki. Ale co jeszcze, jakie kable itp? i ile was wyszło zrobienie swojej instalacji?

Temat rzeka i nie ma określonego kosztu.
    Musisz założyć jaki masz budżet na ten cel i dopiero wtedy można cokolwiek szukać.
    Zacznij od przeczytania FAQ Nazara
    https://diyaudio.pl/showthread.php/5...o-FAQ-by-Nazar

Zapoznaj się też z tematami w tym dziale forum.
    https://diyaudio.pl/forumdisplay.php/10-Car-audio
    Last edited by Adzik94; 28.08.2019, 10:33.

Skomentuj

im mniej wiesz, im mniej masz, tym drozsze sa poczatki

jak masz czas, cierpliwosc, pomocnego kolege z wiedza, to da sie rozpoczac zabawe za 500-800zl (polowanie na uzywki)
      jak brak wiedzy to nagle to samo zaczyna kosztowac 2000zl :(
      jak oddasz to jeszcze na montaz to cena rosne do 4-5k

Skomentuj

Same klocki można kupić tanio szukając okazji np. Jeżeli będziesz miał wymagania żeby kupować nowe to dużo może wyjść lub jak będziesz miał wymagania że sprzęt ma być w bardzo ładnym stanie wizualnym (pomijam że musi być sprawny, to oczywiste).
        Same zrobienie drzwi pod granie to koszt rzędu 300zł+. Koszt kabli nawet tanich również 300+.
        Jeżeli chodzi o zestaw na początek to można już fajnie grać z zestawu za 1000-1200zł (radio wzmacniacz i zestaw dwudrożny na przód).
        Nie liczyłbym jednak że pierwsze CA zrobisz poniżej 2tys zł za całość (wygłuszenie słupki kable, akcesoria wzmacniacz itd).
        Dużo ludzi jak słyszy że start to 2000 to stwierdzają że starczy oryginalne granie i dorzucają tylko wzmacniacz z subwooferem.