Cześć,
Mam problem z kablami do radia w swoim aucie, otóż wygląda to tak:

O ile wiem czarna kostka ISO to zasilanie radia, żółta, niebieska i zielona kostka iso (spięte razem) to sterowanie zmieniarką i resztą gadżetów w fabrycznym radiu VW. Pytanie czym jest samotna kostka mini ISO (niebieska)?
Z tego co wiem to powinienem mieć taką samą kostkę jak czarna tylko, że brązową - do głośników.
Chcę podłączyć inne radio niż oryginalne, co ciekawe nawet mając oryginalne radio potrzebuję 2 kostek takich jak ta czarna ze zdjęcia. Przed sprzedażą auta ktoś wykręcił wzmacniacz z bagażnika. Co mam zrobić / kupić żeby mieć w aucie radio? Nie zależy mi na mocy, chcę po prostu mieć radio w aucie.
Tak wygląda tył radia fabrycznego, od razu nadmienię że radia bez nawigacji mają ten sam układ

Dokopałem się w aucie do głównej wiązki bo myślałem, że może ktoś schował brązową wtyczkę ale jej po prostu w tym aucie nie ma...
Mam problem z kablami do radia w swoim aucie, otóż wygląda to tak:

O ile wiem czarna kostka ISO to zasilanie radia, żółta, niebieska i zielona kostka iso (spięte razem) to sterowanie zmieniarką i resztą gadżetów w fabrycznym radiu VW. Pytanie czym jest samotna kostka mini ISO (niebieska)?
Z tego co wiem to powinienem mieć taką samą kostkę jak czarna tylko, że brązową - do głośników.
Chcę podłączyć inne radio niż oryginalne, co ciekawe nawet mając oryginalne radio potrzebuję 2 kostek takich jak ta czarna ze zdjęcia. Przed sprzedażą auta ktoś wykręcił wzmacniacz z bagażnika. Co mam zrobić / kupić żeby mieć w aucie radio? Nie zależy mi na mocy, chcę po prostu mieć radio w aucie.
Tak wygląda tył radia fabrycznego, od razu nadmienię że radia bez nawigacji mają ten sam układ

Dokopałem się w aucie do głównej wiązki bo myślałem, że może ktoś schował brązową wtyczkę ale jej po prostu w tym aucie nie ma...
Skomentuj