Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

czy pomoze kondensator???

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

czy pomoze kondensator???

jestem raczej zielony w car audio wiec przyda sie kazda rada,za ktora z gory dzieki.
    powodem mojej prosby o porade jest problem z znany nie od dzis mianowicie przygaszaszajace swiatla przy odkreceniu radia na 60%.mam wzmacniacz 480wat max (nie wiem ile w rms)i suba 200wat rms.czy ewentualnie pomoglby kondensator .dodam ,ze aku jest malutki 36ah,pozdro

Wez voltomierz w reke i zobacz czy sa bardzo duze spadki napiecia i wtedy bedziesz wiedzial, oraz mozesz podjechac do jakiegos zakladu ca i powiedziec zeby ci podlaczyli jakiegos konda i zobaczysz czy jest roznica

Skomentuj

mierzyłem juz z aku wycodzi 14,5 do wzmaka przy duzym uderzeniu dochodzi 12,7 13

Skomentuj

KOlega mial to samo. I win lezala nie po stronie akumulatora, instalacje mial wadliwa.

Skomentuj

tzn co miał z ta instalacja ? kable ?

Skomentuj

przde wszystkim ich średnica w stosunku do długości i mocy wzmacniacza...

Skomentuj

powiem szczerze ze nie wiem jakie mam kable,ale kupiłem je w media markt wiec pewnie nie sa najlepsze a co do wzmaka to 480wat max , a w rms to 4x55 podobno

Skomentuj

powiedz jaka średnica ...

Skomentuj

bylem w teraz w aucie kabel jest 10mm2

Skomentuj

a jaka długosc ? masa z aku ? kabel masz pociagniety prosto od akumulatora ?Opisz ta instalacje bo narazie to prawie nic niewiemy tylko o tym ze masz kabel 10mm2

Skomentuj

nie wiem jaka długosc bo ja tego nie robilem ,ale masa jest pod dupa pasazera z tytlu tzn do podlogi co do dlugosci to nie wiem jaka jest autko to clio wiec dlugie nie jest :)
                      ]

Skomentuj

wiadomo że 20mb mieć nie będzie ;]
                        z taką mocą wzmaka i takim kablem nie powinno być problemu...
                        narazie proponuje naładować dobrze aku.

Skomentuj