Nawet jeżeli 2,5cm w dwie strony, to brakuje 0,6 mm żeby cewka wyszła poza szczelinę, a powyżej xmax pracuje już nieliniowo, bo mniejsza jej część znajduje się w szczelinie. Być może w samochodzie nie przeszkadza to za bardzo, ale do domu wolałbym jednak inny głośnik.
Inną sprawą jest wytrzymałość zawieszeń na takie wychylenia i miejsce na cewkę żeby nie udeżała o dolny nabiegunnik, ale przypuszczam, że nie ma z tym problemu.
Ale cały czas nikt nie dał odpowiedzi... Wyglada na to ze SS czy SC są lepsze. Wiec nie wiem czmu AP miałby byc lepszy w samochodzie niz tamte dwa. Tym bardziej ze skoro SC robi niezłe zamieszanie w domu to czemu nie miałby zrobic tego samego w aucie ?
Ps: co myslicie o głosniku JBL GTO 1502D pod Carpower HPB 1502 ??
Skomentuj