Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

grające blachy bagażnika w Espero

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    grające blachy bagażnika w Espero

    Wtam wszystkich! Mam problem z bagażnikiem w Espero. Konkretnie blachy grają razem z Hertz'em i psują całą radość ze słuchania :/ Wiem, że odpowiedź na ten problem to >>> maty wygłuszające. Mam jednak wątpliwości czy to wystarczy, gdyż blachy wpadają w potworne wibracje:/ Może ktoś miał do czynienie właśnie konkretnie z wyciszaniem bagażnika w Espero? Będę wdzięczny za pomoc i sugestie, tak na prawdę nie wiem jak się za to zabrać:/

    #2
    W zasadzie to sobie juz odpowiedziales sam :) ...maty
    to musi wystarczyc ...wspawywac wzocnien przeciez nie bedziesz robil :)

    Skomentuj


      #3
      No wspawywac chyba niczego nie bede:) Ok, z tym, ze jak maty to tylko po wierzchu czy miedzy blachami tez?Pomiedzy bedzie ciezko:/

      Skomentuj


        #4
        a jakby tak wypelnic pianka do uszczelniania okien ?? sam nad tym myslalem tylko pozniej przy sprzedazy auta mogly by byc problemy ;/

        Skomentuj


          #5
          blacha nadal moze drzec,mniej ale mysle ze niepomoglo by to calkowicie,ta pianka jest lekka...

          Skomentuj


            #6
            musisz zmienic autko na cos mniej koreanskiego :) to ze blacha sie gnie to pol biedy mysle ze bardziej to laczenia...

            Skomentuj


              #7
              Samochod dopiero co kupilem wiec sprzedawac nie bede, to zadne rozwiazanie. Chodzi o to, zeby wyciszyc blachy :) W innych sedanach tez sie tego przeciez nie uniknie:/ Pianka odpada ze wzgledu wlasnie na odsprzedaz. Cyhba bede musial eksperymentowac z matami. A moze by dac jakies podkladki antywibracyjne miedzy klape a karoserie jeszcze? Nie wiem jak sie za to zabrac:/ A tak na marginesie: nie chce kupowac na allegro tych mat bo po co mam placic za wysylke, a sporo waza to sobie licza. Gdzie mozna dostac cos takiego?

              Skomentuj


                #8
                u mnie naszczescie maty sa w legnicy :P a tak na marginesie to ostatnio w castoramie byla probocja na maty dekarskie te srebne 1mkw za 10 zl!!!! ale nie mialem kasy niestety :(

                Skomentuj


                  #9
                  w KAZDYM sklepie/warsztacie CA (app, dynamat) lub w mata dekarska (soundal) w praktikerze/castoramie/obi itp.

                  Skomentuj


                    #10
                    ErYk211, jedna warstwa dynamatu extreme(drogo) , albo 2 warstwy mat APP(taniej), koniecznie dobrze rozgrzane przed kladzeniem ! i po klopocie!

                    Skomentuj


                      #11
                      mysle ze maty powinny ci pomoc tak jak koledzy mowia no i ..... daewoo :) troche tez robi swoje mysle ze w niemieckim samochodzie nie bylo by az takich problemow :)

                      Skomentuj


                        #12
                        u mnie w 18 letnim fordzie sierra sedan nie bylo problemu :) zobaczymy co bedzie w fiescie... boje sie tylko ze ten JL bedzie za duze cisnienie wytwarzal do fiesty ;/

                        Skomentuj


                          #13
                          DZIEKI ZA POMOC! :)) Podskocze do miasta i poszukam tych mat tam gdzie napisaliscie, no i... bede walczyl z bagaznikiem:) Jeszcze mam tylko pytanie, wyklejac rowniez w srodku pomiedzy blachami?Bo jak zakleje to juz potem sie tam nie dostane:/

                          [ Dodano: 2006-11-17, 16:01 ]
                          a tak na marginesie odbiegajac troche od tematu mam jeszcze maly klopot z instalacja pradowa: tzn. przy uderzeniu basowym swiatla przygasaja, spada tez napiecie "na luzie" na niskich obrotach i zaczynaja sie znieksztalcenia. Mysle, ze to aku juz przezyl swoje, poporzedni wlasciciel zmienial go chyba 3 lata temu. Aku to 55Ah bezobslugowy. Ogladalem mase - wyglada raczej OK. Pobor pradu max to jeden wzmak 60A i drugi 20A. Zamierzam kupic nowy aku, ale jak podejrzewacie cos innego to podpowiedzcie. Wydaje mi sie ze nie sa to jeszcze kosmiczne moce zeby altek nie wyrabial poprostu.

                          Skomentuj


                            #14
                            wez miernik i sprawdz napiecie na aku na wlaczonym i wylaczonym silniku... moze byc ze kabelki za cienkie sa

                            Skomentuj


                              #15
                              a co za sprzet masz w tym bagazniku ze takie problemy? moze to jakis pojazd sie szykuje na dBdrag?

                              Skomentuj


                                #16
                                60A i 20A to pewnie wzmaki 500W i 150-180W? Na 55Ah to chyba troche zamalo. Zauwaz, ze radio, dmuchawa, swiatla tez pobieraja swoj prad a wiec w szczycie moze to byc ponad 100A poboru! Jesli to stary akumulator to moze juz nie dawac rady. Moze warto by bylo sie zaopatrzyc w kondesator?

                                Skomentuj


                                  #17
                                  kondensator nic nie da jesli akumulator jest slaby

                                  Skomentuj


                                    #18
                                    michone, gdzie w Legnicy dostanę maty bitumiczne?

                                    Skomentuj


                                      #19
                                      wymiana akumulatora na mocniejszy nie wiaze sie tez z wymiana alternatora na mocniejszy ?? mi si ewydaje ze tam wkoncu akumulatory sa odpowiednio dobrane pod dany silnik .... moge sie mylic

                                      Skomentuj


                                        #20
                                        harman, nie mylisz sie. A wymiana altka wiaze sie ze zwiekszonym zuzyciem paliwa itd ;] 55Ah to nie jest wcale tak malo, przy rozwaznym uzywaniu sprzetu nic zlego nie powinno sie dziac. To w koncu nie jest maluch :P

                                        Skomentuj

                                        Czaruję...
                                        X