Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

I co z takimi drzwiami robic

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    I co z takimi drzwiami robic

    Właśnie zakładam normalne przewody do systemu i instaluje w końcu wzmaka, jest więc okazja by spojrzeć na drzwi. Problemy sa 2:
    1. Jak tu kurde wymienić oryginalną średnicę 13cm na 16cm bez znacznej przebudowy boczków, czy to się da?
    2. Co z tym oryginalnym wygłuszeniem, zostawić i nic więcej nie psuć czy jak? Pomaga ono czy przeszkadza?
    Oto dokumentacja zdjęciowa:








    #2
    Zamieszczone przez Kajman
    1. Jak tu kurde wymienić oryginalną średnicę 13cm na 16cm bez znacznej przebudowy boczków, czy to się da?
    Obawiam się, że trzeba by wywalić kieszeń i zrobić panel z mdf-u.

    Zamieszczone przez Kajman
    2. Co z tym oryginalnym wygłuszeniem, zostawić i nic więcej nie psuć czy jak? Pomaga ono czy przeszkadza?
    Zdejmij to, bo wewnątrz pewnie jest jedna mata tylko naklejona, na wygłuszeniu się nie oszczędza

    Co to za auto?

    Skomentuj


      #3
      Musisz jak będziesz chciał audio a wiem, że będziesz przeciąć przewód od ogrzewania.
      i jakoś go zaślepić. Są kolesie od zderzaków co kleją wszystkie plastiki.
      I wyrzynarką jechać po wszystkich plastikach :) ..z dystansami będzie kupa zabawy.

      btw jestem ciekaw jaka jest różnica w średnim paśmie. Bas wiadomo, że traci i to bardzo dużo ale z drugiej strony ...i tak sie ucieka z basu na zestawach.

      Skomentuj


        #4
        Zamieszczone przez UKA
        Zamieszczone przez Kajman
        1. Jak tu kurde wymienić oryginalną średnicę 13cm na 16cm bez znacznej przebudowy boczków, czy to się da?
        Obawiam się, że trzeba by wywalić kieszeń i zrobić panel z mdf-u.

        Zamieszczone przez Kajman
        2. Co z tym oryginalnym wygłuszeniem, zostawić i nic więcej nie psuć czy jak? Pomaga ono czy przeszkadza?
        Zdejmij to, bo wewnątrz pewnie jest jedna mata tylko naklejona, na wygłuszeniu się nie oszczędza

        Co to za auto?
        Wywalenie kieszeni odpada, to nie ten typ auta żeby tak go dłubać, zwłaszcza że kieszeni usilnie używam.

        Pod tym są tylko drzwi-poszycie zewnętrzne, na samej górze na wysokości 20cm jest kawałek wewnętrznego stelażu. Sęk w tym, że to wygłuszenie jest elastyczną gąbką-pianką :(
        Auto to Renault Espace JE.

        [ Dodano: 2007-07-22, 20:10 ]
        Zamieszczone przez TatoTurbo
        Musisz jak będziesz chciał audio a wiem, że będziesz przeciąć przewód od ogrzewania.
        i jakoś go zaślepić. Są kolesie od zderzaków co kleją wszystkie plastiki.
        I wyrzynarką jechać po wszystkich plastikach :) ..z dystansami będzie kupa zabawy.

        btw jestem ciekaw jaka jest różnica w średnim paśmie. Bas wiadomo, że traci i to bardzo dużo ale z drugiej strony ...i tak sie ucieka z basu na zestawach.
        Odpada takie rżnięcie auta, jak mówiłem, to już ne te czasy. A dystans wszedłby 16cm? Kurde nie wydaje mi się bez w/w czynności :( No zobaczymy za chwile jak się to zachowa pod większą mocą. Ew. leżą w szafie nowe w kartonie 13cm compo JL Audio VR525-CS, ale nie wiem czy wymiana głośników na lepsze w takich warunkach cokolwiek pomóc może :( To i tak ma grać od 80Hz, ale czy zagra...

        Skomentuj


          #5
          napewno tweeter bedzie lepszy

          Skomentuj


            #6
            Że jak? I tak są odłączone :)

            [ Dodano: 2007-07-23, 19:12 ]
            No i gra jakoś, poniżej 90Hz lepiej nie schodzić, ale reszta gra nawet nawet, jeszcze musze podregulować wsio :)

            Skomentuj

            Czaruję...
            X