Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jak podłączyć Unitra Radmor/PA-1801 do kolumny i komputera

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Jak podłączyć Unitra Radmor/PA-1801 do kolumny i komputera

Witam serdecznie od razu mówię że nie znam się na tym dokładnie dlatego piszę na forum, a mianowicie dostałem ostatnio takie zabytki
    Unitra Radmor 5102
    Fotki:
    http://a.imageshack.us/img33/3696/29003794.jpg
    http://img180.imageshack.us/img180/27/88133204.jpg
    http://a.imageshack.us/img44/7664/30314078.jpg

Oraz
    Unitra PA-1801
    http://a.imageshack.us/img828/4314/19774078.jpg
    http://a.imageshack.us/img408/205/32044055.jpg
    http://a.imageshack.us/img230/8916/71885218.jpg

Oraz kolumnę alton 110 w której muszę zregenerować głośniki.

Teraz chciałbym się dowiedzieć które z tych "zabytków" bardziej nadaja się do tej kolumny, oraz jak podłączyć kolumnę. Z tyłu na Unitra PA-1801 jest aż 8 wyjść na głośniki jak mam ją podłączyć aby wszystko było ok, chyba że bardziej nadaje się ten Radmor również proszę o pomoc w podłączeniu tego, a i chciałbym to podpiąć tak aby muzyka szła z komputera czy wystarczy jeżeli kupię przejściówkę mini jack-DIN5 i podepnę się poprzez któreś wejście?

Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi wybaczcie jeżeli nie wypowiadałem się dosyć fachowo ale jestem dopiero początkującym melomanem.

Witaj !
    Oby dwa te wzmacniacze są zbyt słabe (mocniejszy - radmor ma tylko 2x25 (przód) W i 2x15 (tył) W (4x4 Ω), znam.) Ale jeśli chciałbyś aby to cicho grało (bez katowania końcówki) - 'pokrętło' po lewej ustaw na przód i wepnij kolumnę pod któreś gniazdo z tyłu na którym piszę przód (lewe lub prawe) - komputer wepnij na kablu DIN/jack (2,5" [?] taki jak wychodzi ze źródła sygnału) w linię uniwersalne/magnetofon --> komputer. Następnie ustaw środkowe 'pokrętło' na wejście do którego podpiąłeś PC (uniwersalne/magnetofon).