Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Subwoofer aktywny bez wzmacniacza

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Subwoofer aktywny bez wzmacniacza

Witam.
    Sytuaccja wygląda następująco. Posiadam kino domowe, które zakupiłem niedawno oraz stary subwoofer aktywny od wierzy Sony od którego wychodzą dwa kable - sygnał i zasilanie. Wcześniej oba te kable były podłączane do wierzy, teraz natomiast nie posiadam do niego żadnego wzmacniacza/przedwzmazniacza i tu jest problem. Na razie jest podłączony do kina domowego pod wyjście pasywne jednak ono nie daje odpowiedniej dla niego mocy. Moje pytanie jest następujące: czy podłączając pod kabel zasilania zwykły zasilacz np. 12V coś pomoże? Chodzi mi o najzwyklejszy zasilacz. Jesli tak to podłączyć subwoofer wtedy już pod wyjście aktywne czy mogę zostawić na pasywnym (nie będzie żadnych spięć itp.)? Chciałbym zaznaczyć, że jestem laikiem, więc sorry jeśli to co napisałem wyżej jest głupotą :flapper:

PS. Jeśli nie zwykły zasilacz to może jaki przedwzmacniacz czy coś z tych rzeczy pod taki subwoofer? W instrukcji z tego co pamiętam moc głośnika była opisywana jako 100W jednak była to wartość nominalna. Średnica membrany to 8" więc trochę mocy trzeba żeby ją ruszyć, ale przedwzmacniacz (który poszedł na śmietnik) od sub'a 4" który miał ok.25W dawał jakoś radę.

Na początek to podaj model tego sprzętu/zdjęcia, żebyśmy wiedzieli o czym w ogóle mówisz :)
    Trochę mylisz pojęcia w tym wszystkim, ale dojdziemy do tego :) To gniazdo zasilania w subie jak wygląda?

Skomentuj

Jeśli chodzi o subwoofer to jest to Sony S.A.W i wygląda tak:

Amplituner natomiast to Yamaha HTR-2067
      Wtyczka zasilania to malutki biały prostokąt i wygląda tak:
      https://drive.google.com/file/d/0BxR...ew?usp=sharing

Skomentuj

Jeśli gra ci na pasywnym to pewnie głośnik dwucewkowy pasywny. Jesteś pewien że jest tam jakiś wzmacniacz ?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Skomentuj